úterý 8. září 2015

Tvářenka Benefit Sugarbomb

Máte rádi sladkosti? Pokud ano, tak rychle pro lízátko a hurá do čtení! Dnešní článek je totiž stvořený pro všechny milovníky sladkého! Pokud ale držíte dietu, tak pozor na kalorie - je to jedna velká cukrová bomba!
Už jenom obaly značky Benefit jsou jak reklama na cukrárnu. Jsou prostě jiné, nápadité, roztomilé a jednoduše sladké. Mě osobně nejvíc baví papírové tvářenkové obaly - to je prostě radost pohledět:) 
Do mé kosmetické taštičky mi přibylo tohle nádherné cukrátko - tvářenka Sugarbomb od Benefitu. Největší předností této tvářenky je to, že se nejedná o jednu barvu, ale ukrývá v sobě rovnou čtyři odstíny. To je hlavní důvod, proč určitě padne všem - každý si najde ten správný mix. Barvy lze používat samostatně a nebo je namíchat, což dělám já. Namíchání všech odstínů mi přijde nejpřirozenější a nejlíp vypadající.
Z odstínů je patrné, že tvářenka je jak do růžova, tak do oranžova a zároveň funguje jako bronzer. Pro mě je to skvělá kombinace, protože když si koupím růžovou tvářenku, je na mě moc růžová a oranžová zas moc oranžová (jistě to znáte:D) Opravdu se mi výsledný efekt líbí, je to přiměřená kombinace všeho a nemusíte se obávat, že jste to přehnaly a budete jak Marfuša. Obsahuje miniaturní třpytky, které ale nejsou moc vidět a ve výsledku je spíše matná. Opravdu nesnáším, když tvářenka obsahuje třpytky, po kterých vypadáte jako upíři z filmu Stmívání a jsem ráda, že to není případ tohoto malovátka. Opravdu jsem si ji oblíbila a k tomu ještě hezky voní, tenhle kousek by vám rozhodně neměl chybět! Vřele doporučuji:)

18 komentářů:

  1. Páni, tak to může být zajímavé :D Ale je pravda, že zrovna tuto vůni bohužel moc nevyhledávám :/ The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, ty fotky jsou božíííí, mám chuť na to žužu (nemůžu si teď vzpomenout, jak se tomu říká) :D ♥ a tu tvářenku chci moc :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý barvička a krásně nafocené :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi styl fotek, jaký jsi zvolila. Marshmellow zbožňuju a tu jejich vůůůni <3. Jinak podle mého skromného odhadu, bude tento produkt slušet spíše tmavším typům, já mám něco podobného, ale mám pocit, že mi tolik nesluší, jako brunetkám :)
    www.chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  5. nějakou tvářenku od Benefitu bych hrozně ráda vyzkoušela. Momentálně od nich používám Erase paste. Krásné fotky, uplně se mi z toho sbíhají sliny :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jsem asi uplně mimo, ale dá se benefit sehnat i v kamenném obchodě? :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá úžasně, musím zavítat do Sephory :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá dobře, moc se mi líbí, jak si naaranžovala fotky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, máš to naprosto dokonale nafocený :) A tvářenka vypadá také moc dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  10. wau, nádherné fotky! lícenka vyzerá parádne, závidím :)
    GIVEAWAY on klaudysenjoyment

    OdpovědětVymazat
  11. Such a beautiful selection of dresses

    http://www.globalhandbag.com

    OdpovědětVymazat
  12. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    OdpovědětVymazat
  13. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    OdpovědětVymazat
  14. Krásna farba lícenky :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...