čtvrtek 22. října 2015

Dáme kafe v Paříži? Aneb Crazy Rumors French Vanilla

Moji milí přátelé,
pojďme to dnes vzít trochu netradičně. Uvařila jsem vám šálek kávy, tak doufám, že si pěkně pochutnáte! A abych vám neničila linii, tak to máte bez cukru. Ovšem znám mnohem lepší způsob, jak si dneska osladit den!;) Dnešním malým potěšením je tenhle úžasný balzám na rty od Crazy Rumors příchuť French Vanilla!
Kdo mě sleduje déle, tak jistě ví, že jsem velký příznivce této značky. Zvláště proto, že značka Crazy Rumors vlastní certifikát HCS (tzn. že netestují na zvířatech a nejsou to jen plané řeči jako u některých jiných značek). Mají opravdu široký výběr příchutí a na tu svou si přijde opravdu každý - kávové, čajové, limonádové, zmrzlinové, žvýkačkové, bylinkové...ale i úplně bez příchuti:) Balzámy jsou veganské100% přírodní, v jejich složení najdete všemožné oleje, na které si jen vzpomenete (a pokud si nevzpomenete, tak vám pomůžu - jojobový, olivový, makadamiový...) Samozřejmě i bambucké máslo, vitamín E a pro ty, co bez cukru nedaj ránu, tak je tu i stévie :)
Musím říct, že tohle je nejlepší příchuť, kterou jsem měla. Vyzkoušela jsem Bubble gum (jak bych to já nemohla vyzkoušet, žejo) a Mystery. Ačkoli mají všechny balzámy složení stejné, přijde mi, že French Vanilla lépe hydratuje. Voní hodně jemně, což je super, protože poslední dobou nemusím nějak silně parfémované věci. Rty hezky promastí a udržuje dlouho hydratované. Myslím, že na nastávající zimu je to naprosto ideální volba!
Doufám, že vám ode mě chutnalo! :) Máte s balzámky od Crazy Rumors zkušenost?
Vyberte si svůj na www.balzamky.cz

11 komentářů:

  1. Tak tento balzamík budem musieť vyskúšať, no najprv musím minúť aspoň polovicu z mojich balzamových zásob :D Inak vždy obdivujem tvoj nádherný dizajn blogu a krásne fotky!

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě těší:-)
      Jinak balzámů mám taky spoustu, mám doma takový malý sklad :D

      Vymazat
  2. tiež mám od nich Bubble Gum no ešte som ho ani len neotvorila, hanba mi! ale tento musí voňať úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Crazy rumors jsou neeeeeejlepší balzámky! Měla jsem už čtyři O:).

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za kafčo, bylo super. :)) :D Tyhle balzámky jsem ještě nezkoušela, měla bych to změnit. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou čtu na blozích jenom o balzámech :D O tomhle jsem překvapivě ještě nečetla, ale zaujal mě asi nejvíc :) A vypadá i tak roztomile :3

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju všechny možný voňavý balzámy na rty a tenhle vypadá mega super!
    Adel z ADEL'S FASHION LIFE
    Kritéria pro začínající modelky

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlho ho chcem vyskúšať ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám a nejspíš ani nechci. Netvrdím, že jsou špatné, ale mám doma už tolik balzámů, že nevím co dřív na pusu mazat. Takže až vypotřebuji, nakoupím :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám a nejspíš ani nechci. Netvrdím, že jsou špatné, ale mám doma už tolik balzámů, že nevím co dřív na pusu mazat. Takže až vypotřebuji, nakoupím :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá chutne, škoda že u nás som ho nevidela. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...