sobota 17. října 2015

Podzimní wishlist #4

Vážení přátelé,
po dlouhé době jsem opět tady a zase vám přináším hrstku mých nejvytouženějších přání. Snažím se být stále menším materialistou a zaměřovat se více na zážitky, což se mi docela daří, takže jsem chvíli musela přemýšlet, co všechno si vlastně přeji. No, ne tak u všeho :-)
Baleríny Mel - Ačkoli jsem se po těch posledních zapřisáhla, že už žádné Melky nepotřebuji...Potřebuji. Víte jaké to je, potkávat je ve výloze cestou do školy a ze školy? Tyhle by byly moje čtvrté a moc dobře vím, že nejsou zas tak pohodlné, ale proč mít pohodlné boty, když jsou prostě krásné? Baleríny už asi nevytáhnu /ani jsem si nevšimla, že bych se stěhovala na Island, ale dle počasí asi jo/, ale tyhle jsou tak nádherné, že je prostě zase musím mít!
Řasenka Roller Lash Benefit - Tak trochu jsem se zamilovala do Benefitu a dobře, řasenka má hlavně boží obal, ale třeba je boží i sama o sobě...
Do more of what makes you happy - Poslední dobou trochu nakupuji dekorace, sice nikdy úplně nevím, kam je dám, ale mám pocit, že se někdy budou hodit a musím je mít....A ano, ani tento obrázek není výjimkou!
Filmová klapka - Spadá do bodu viz. výše. Musím ji mít, nevím k čemu a na co, ale na zdi nebo na stole bude krásná. A co já vím, třeba natočím film a to je pak jak když ji najdeš... :D
Suchý olej Nuxe - Protože je, wait for it...Ano, legendární! Mám pocit, že jsem poslední na této planetě, kdo ho ještě nemá doma a nikdy nezkoušel....A takovým člověkem bych samozřejmě byla moc nerada!
Batoh Sinsay - Nevím, jestli to víte, ale jakmile má na sobě něco vlaštovky...Chci to. Tenhle batoh jsem viděla v létě v Sinsay, ale nechtělo se mi za něj dávat tolik peněz, co za něj chtěli (asi 600 ,-, nutno podotknout, že batohy nenosím a vytáhla bych ho maximálně jednou za rok), takže jsem čekala, až ho zlevní. Ideálně tak na polovinu. Čekala jsem, čekala....a oni ho nezlevnili a najednou tam nebyl. Jo, asi mám tentokrát zase smůlu.

9 komentářů:

  1. Baťůžek je krásnej! a nejsi jediná, olej od Nuxe jsem taky ještě nevyzkoušela a už dlouho mě láká :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný batůžek. Já bych ho nosila i jednou do měsíce

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten batoh je úplne nádherný!!!!! :) ja by som sa len bála že si ho zašpiníte skoro lebo..no...som prasa :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten batůžek je skvělej! Také jsem tam na něj koukala. Chtěla jsem si ho koupit, když jsme letěli do Londýna, ale ta kvalita, za ty peníze, mi přišla nic moc.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Ten batoh a obrázok sú úžasné a po riasenke od Benefitu tiež veľmi túžim!
    Potešilo by ma, keby si navštívila môj blog Saja Frey blog :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie balerinky nemaju chybu ! :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...