středa 28. října 2015

Ryor aktivní sérum na oční okolí s Matrixylem

Takhle jsem se jednou probudila a zjistila jsem, že vypadám opravdu hrozně. Připadala jsem si jako rocková hvězda, která deset let jede na heroinu. Váčky pod očima mám pořád, ale k tomu všemu začaly modrat. Řekla jsem si, že tomu udělám co nejrychleji přítrž a vydala se zjišťovat, co by mi mohlo pomoci. Rozhodla jsem se pro tohle sérum a v drogerii na mě čekal poslední kousek /prostě osud/.
A co se píše na krabičce? Vysoce účinný regenerační přípravek určený především k ošetření očního okolí, ale zároveň i na ošetření jemných vrásek celé pleti. Kromě unikátní aktivní látky Matrixyl obsahuje ceramidy, skvalen, vitamín E, mandlový a jojobový olej.
Už po prvním použití pocítíte změnu - pleť je sametově hebká a to doslova. S žádným jiným krémem jsem to nezažila. Byla jsem z toho unešená a na pleť jsem si musela pořád sahat. Konzistence je krémová a nevoní nějak výrazně. Dlouhodobě jsem nějaké změny nepozorovala (váčky pod očima mám pořád), ale po aplikaci je pleť opravdu krásná a vyhlazená. Občas sérum použiju rovnou na celý obličej jako podklad pod makeup, protože opravdu dobře vyhlazuje.
Pokud jste na tyhle protivráskové záležitosti a chcete pleť vyhladit, tak vřele doporučuji! Je to nejlepší krém/sérum, který jsem na vrásky kdy měla. Samozřejmě musíte stát nohama na zemi a nemyslet si, že najednou omládnete o deset let.:) Pokud jste o něm ale přemýšlely, směle do něj!
Zkoušely jste tohle sérum? Máte rádi kosmetiku Ryor?

4 komentáře:

  1. Já kosmetiku Ryor moc nepoužívám, ale mamka ano a je moc spokojená, a toto sérum ještě neměla, tak už vím, co jí dám k Vánocům, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. kedysi som od Ryor používala čistiacu vodu a krém, ale prestali ich u nás predávať a nechápem prečo :/ musím sa po tejto značke opäť niekde pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor som nikdy nepoužila.. ale vyzerá to skutočne zaujímavo :)

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem nic od Ryoru neměla :) Ale vypadá to zajímavě :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...