sobota 21. listopadu 2015

Sleek Face form Light

Dneska tu pro vás mám opravdu jednu celebritu, která by jistě zazářila v kdejakém filmu! Prosím potlesk, protože konečně mám taky tohohle miláčka od Sleeku! Je to až k neuvěření, ale doma jsem neměla žádný bronzer, zato rozjasňovač a tvářenku používám denně. Takže jistě souhlasíte, že jsem Face form opravdu nutně potřebovala a sama nechápu, jak jsem bez něj mohla tak dlouho žít! 
Dlouho jsem se rozhodovala mezi verzí Light a Fair, protože dle obrázků mi přišly naprosto identické. Nakonec jsem ze svého drobného výzkumu usoudila, že Light je tak nějak populárnější, tak jsem vsadila na jistotu. 
Moc se mi líbí balení, vypadá opravdu luxusně, akorát je na té černé matné vše vidět (i sebemenší nejopatrnější dotek malíčkem). Jinak je to ale celé naprosto perfektní, další důkaz toho, že v jednoduchosti je krása! 
Uvnitř je to prostě krása! Za prvé chci pochválit zrcátko, které je asi první z mých produktů, které je opravdu funkční, protože na rozdíl od všech ostatních  nemá v průměru cca 2cm...Dokonce se v něm dobře vidíte a tak v případě nouze poslouží na výbornou.
Ty barvy! Radost pohledět! Bronzer má nádherný odstín hnědé (tak akorát) a hlavně neobsahuje ty šílený třpytky jako většina rádoby bronzerů. Tenhle bronzer pro svoji slávu prostě třpyt nepotřebuje! Rozjasňovač se mi taky moc líbí, sice jsem si zvykla na svůj milovaný tekutý High beam od Benefitu, ale s tímhle budeme taky jistě kamarádi. Tvářenka je naprosto skvělá, jemně růžová se shimmerem. K paletce nemám naprosto žádné výhrady, pigmentace skvělá a práší minimálně. Jsem maximálně nadšená, kvalita skvělá no a za tu cenu (lehce přes tři stovky) není co řešit!
Máte taky Face form? A co od Sleeku nejvíc milujete? 

6 komentářů:

  1. Paletka vyzerá úžasne. :)

    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Balení vypadá krásně, skvěle jsi to nafotila a zrcátko vždy uvítám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já paletku bohužel ještě nemám, ale wau, je váážně luxusní!! :) celé to provedení se mi moc líbí, opravdu to stojí za to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvářenka má úplně úchvatnej odlesk ! <3
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna paletka!Od tejto značky nemám nič no pokukujem po nej už dlhší čas.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...