středa 6. ledna 2016

Novoroční wishlist #5

Minulý rok je definitivně za námi a nastává to krásné období, kdy si můžete sepsat své cíle, sny a radosti, kterých byste rádi dosáhli v novém roce. Já jsem si pár vytoužených přání opět sestavila ve wishlistu a kdo ví, jestli se mi tyto věci za tento rok podaří získat.
Srdíčkové Vansky - Jestli mi nějaké boty vydrží, tak jedině Vansky. Tyhle jsou naprosto rozkošné a černá s bílou se hodí snad ke všemu.
Notebook Asus - Nutně potřebuji nový notebook a moje požadavky jsou, aby byl celý bílý a hlavně, aby se nejednalo o značku Acer. Což jak se ukázalo, je velice chytré, protože mi na výběr zbylo asi pět notebooků. Nejvíc mě zaujal tenhle bílý Asus. Jedná se o potřebnou a důležitou věc, protože starý notebook mi naznačuje, že tu už dlouho nebude a přece potřebuji pořádný stroj na psaní bakalářky.:)
Tablet Asus - Nejdříve jsem hrozně toužila po iPadu, ale pravda je, že tablet je taková spíš "hračka", kterou člověk nutně nepotřebuje, takže budu šetřit a tenhle mi stačí. A hlavně je zase bílý! :)
Kabelka Michael Kors - Mi řekněte, kdo by ji nechtěl? :)
Sluchátka Happy plugs - Dle recenzí hrajou dobře, jsou v roztomilém balení...No nekupte to!
Benefit Total moisture krém - Krém používám každý den a Benefit mám ráda, takže proč zase nezkusit něco jiného. Navíc je dle recenzí úžasný, takže jen co mi dojde můj stávající obyčejný krém, musím skočit pro tenhle kouzelný.
Benefit Puff off - Váčky a kruhy pod očima mám pořád, takže tohle považuju za naprostou nezbytnost. Navíc ten aplikátor v podobě mini žehličky....aaaaa, no však už mě znáte.

2 komentáře:

  1. Taky si chci koupit nějáký pořádný denní krémík:))

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky pokukuju po nějakém tabletu a ty botičkou jsou krásné :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...