neděle 10. ledna 2016

Rtěnka MAC Positively Dashing

V dnešním článku vám ukážu svůj již dlouho vytoužený sen - svoji první rtěnku od MACu. Dříve jsem rtěnky nepoužívala snad vůbec a dneska už mám tedy pěknou sbírku. Rtěnky používám každý den, což je obrovský skok, protože třeba ještě před dvěma lety jsem je používala jen velice výjimečně. O to víc si to teď užívám, v rtěnkách je veliká rozmanitost, dají se kombinovat s oblečením, nehty a nebo prostě a jednoduše s náladou. 
U výběru jsem strávila pěknou dobu a celé ruce jsem měla pomalované různými odstíny. Prostě jsem nechtěla nic uspěchat a pořádně si vybrat. Po opravdu dlouhém rozhodování jsem se rozhodla pro jejich longwear verzi (racionální volba - za ty peníze ať taky dlouho vydrží) v odstínu Positively dashing. Ta barva je pro mě naprosto úžasná, chtěla jsem něco, co mi bude sedět, nebude to přehnaně výrazné a unosím to na rtech každý den. Myslím, že všechny tyto aspekty tahle rtěnka splňuje. 
Je tmavší a barva je taková růžovofialová, takovéhle odstíny mám moc ráda. Vydrží opravdu dlouho, můžete jíst a pít a stále na rtech je. Na rtech je příjemná a nevšimla jsem si, že by vysušovala víc, než jiné rtěnky. I když to nemohu úplně posoudit, protože mně rty vysušuje vše, kolikrát i balzám. To má za následek, že si je koušu a odtrhávám suché kousky, takže mám rty stále ohlodané a ošklivé...Je to zlozvyk a nemůžu se ho zbavit celý svůj život :D 
Na fotkách, to vypadá, že strašně zalézá do vrásek, ale ve skutečnosti tomu tak není. A samozřejmě taky musíte brát v potaz moje věčně suché, rozpraskané a rozkousané rty...Mám z ní obrovskou radost a někdy v budoucnu snad přibude další odstín :)
Máte už taky svoji rtěnku MAC nebo vás tato značka nechává chladnými? 

6 komentářů:

  1. Je to nádherný univerzální odstín;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny odtieň, niečo podobné mám doma. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekný odtieň si vybrala, na ruke tá pigmentácia nič moc, ale na perách je veruže veľmi krásny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ohromně chci rtěnku MAC, chystám se si nějakou koupit, ale obávám se právě toho výběru - mají tolik odstínů. :D Ty jsi vybrala perfektně a odstín ti moc sluší.
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely colour!


    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    * get a lovely dresslink jumpsuit for only 5.15 USD here: http://goo.gl/6GyIqy *

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...