pondělí 8. února 2016

Sleek Oh so special palette

Dnes tu pro vás mám tuhle krásku od Sleeku. Jejich paletky jsou povedené snad úplně všechny, a proto mi chvíli trvalo vybrat si (pro mě) tu nej. Nakonec jsem zvolila Oh so special. Líbí se mi, že nabízí jak světlé a neutrální odstíny, tak i tmavé. To z ní činí naprosto univerzální věcičku, kterou se vyplatí mít doma.
Nevím jestli mám nějaký vadný kousek, ale opravdu hodně těžko se otvírá. Občas se s tím peru třeba pět minut a pak mi to stejně musí otevřít někdo jiný. Zase je ale výhoda, že jen tak se vám nikde samovolně neotevře. Obsahuje samozřejmě i zrcátko, které je velké a opravdu použitelné. Což o aplikátoru, říct nemohu, jelikož jsem ho ještě nepoužila a stíny nabírám pouze štětcem. 
Barvy jsou opravdu krásné, proto jsem si právě tuhle paletku vybrala. Mají jemnou texturu, spíše takovou máslovitější, ale rozhodně se neslévají do vrásek. Mají skvělou pigmentaci i výdrž. Paletka obsahuje dvanáct stínů, z toho pět je třpytkatých a sedm matných. Stíny jsou na oku krásně lehké, ani necítíte, že nějaký stín vlastně máte. U některých značek se mi totiž stává, že stín je příliš "těžký", což mi strašně unavuje oči, které mají tendenci slzet. 
Jsem z paletky nadšená a určitě bych ji doporučila. Hlavní její výhodou je univerzálnost a rozmanitost, kterou vám poskytuje. Dalším plusem je cena, která se pohybuje kolem tří stovek a kvalita, která snad i převyšuje cenu.
Na denní nošení preferuji The Mail, Boxed a Wrapped up, což jsou krásné hnědé neutrální odstíny. Když se chci blýsknout, tak jsou moji oblíbenci Organza a Gateau. Na večer či jiné příležitosti nejradši sahám po Glitz a Celebrate.

Líbí se vám paletka? Máte taky nějakou od Sleeku?

7 komentářů:

  1. Ešte som neskúšala žiadnu palteku Sleek ani Make-up Revolution. Z tejto by som ja farby príliš nevyužila, potrebujem viac zelenej a sivej.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) taky ji mám a souhlasím s tím, že má opravdu univerzální odstíny, jinak mi jde otevírat v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásná! Hezké barvičky. Snad se ti otevírání povolí čím víc ji bude používat. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Také tuto paletku vlastním a je úžasná! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také tuto paletku vlastním a je úžasná! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéj paletka vyzerá byť super. OD sleeku nemám nič.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...