neděle 14. února 2016

Too Faced Love Flush (Baby love)

Krásný zamilovaný den vám přeji! Co jiného recenzovat na Valentýna než právě tuhle sladkou tvářenku od Too Faced? Tvářenka se mi hodně líbila, ale nikdy jsem neměla v plánu si ji pořizovat. V Sephoře ale měli akci 2+1 a já se tam šla samozřejmě podívat...No a bylo. Některé nákupy se tak nějak uskuteční, že ani nevíte jak...
Musíte uznat, že už jenom to balení je tak rozkošné, že jsem si tvářenku prostě musela odnést. Před stojanem Too Faced jsem si přišla jak malé dítě v cukrárně plné všemožných sladkostí. Ale rozhodování bylo kupodivu snadné, protože nejvíce mě uchvátil odstín Baby love
Králíčci jsou úžasní, ale kromě nich je úžasný i odstín. Je to jemná ale zároveň tmavší růžová s jemnými zlatými třpytkami. Při prvním použití mě zaskočila ta pigmentace, která je neuvěřitelná! Stačí přejet trochu štětcem a barva je nádherně sytá. Z čehož vyplývá další plus - balení vydrží pěkně dlouho. 
Na tvářích vydrží dlouho, nanesu ráno a večer tam stále je, což se mi u jiných tvářenek snad vůbec nestává. Její nevýhodou je možná cena, ale myslím, že v dlouhodobějším horizontu člověk spíše ušetří - jelikož si prostě koupím tvářenku za osm stovek, ale vydrží mi mnohem déle, než kdybych si pořídila jednu třeba za dvě stovky, kterou bych za chvíli měla prázdnou a musela pro další balení. S touhle jednou se budu kamarádit roky.
Máte rádi Too Faced? 

11 komentářů:

  1. To je jednoducho povedané skvost! :) Značka Too Faced ma spolu s Benefitom veľmi láka, a kebyže je aj u nás Sephora, tak už určite niečo kupujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná!Také si na tyto tvářenky brousím zuby, ale možná si pořídím tu paletku s mini verzemi všech odstínů:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná, už jsem nad touhle tvářenkou slintala u GetTheLouk :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá nádherne. Too Faced ma celkom láka hlavne preto, že netestuje na zvieratách, ale zatiaľ nemám nič. (:
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna lícenka, hneď by som ju brala. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. tiež radšej niekedy investujem do drahšieho produktu a tato naozaj vyzera krasne ja som osobne ešte tuto značku nevlastnila ale dosť ma aj zaujíma keďže o nej často niečo čítam človek sa postupne ako keby napašme:))

    OdpovědětVymazat
  8. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    All registrations will receive a corresponding degree at blog
    ++++++++++++++

    OdpovědětVymazat
  9. Benefit má kouzelný sortiment, já miluji Hervanu a .... taky ikonickou řasenku :).

    OdpovědětVymazat
  10. tvářenku z téhle řady mám v miniatuře, ale takovou Barbie Pink, takže ji tak často nepoužívám. zato tenhle odstín je skvostný a hooodně o ní začínám uvažovat :) díky za skvělou recenzi!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...