neděle 20. března 2016

Alverde noční krém (Bachovy květy)

Po delší době tu máme něco pečujícího a velice důležitého! Noční krémy jsem dlouho nepoužívala, přišlo mi to zbytečné, ale jsem ráda, že jsem změnila názor. Když se ve spánku regeneruje naše tělo a mysl, proč by nemohla i pleť? Když jsem v dm spatřila tento regenerující noční krém od Alverde s Bachovými květovými esencemi, musel být můj! Hlavně proto, že "bachovky" jsou v dnešní době dost populární a také prý účinné. Což teda z krému asi neposoudím, ale zní to pěkně...
Krém sám o sobě není špatný, velice dobře hydratuje. Jenže těsně po aplikaci mi na pleti vytvoří velice nepříjemný film až masku, která táhne a pne. Sice po usilovném rozmazání tato nepříjemnost zmizí, ale u žádného jiného krému se mi toto nikdy nestalo. Rozmazávání je největší problém krému, jelikož je dost hutný. Musí se to dělat hodně důkladně - pak už je vše v pořádku a krém nedělá nic nežádoucího.
Žádné zázraky jsem nezpozorovala, ale jelikož stojí stovku, tak jsem nic nečekala. O pleť se postará hezky, nijak neštípe a pleť zanechá hebkou a hydratovanou. V této cenové kategorii mohu určitě doporučit! :)
Máte zkušenosti s krémy od Alverde? 

6 komentářů:

  1. Jéjej, tak to jsem ráda, že jsem s ním ještě do styku nikdy nepřišla. Mám suchou pokožku a krémy, které ji napnou mě vždy přivádí k šílenství... Díky za recenzi, teď se mu budu vyhýbat obloukem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som očný krém a bol tiež dosť hutný a cítila som pnutie, nespomínam si už však nejako na jeho názov.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj tak jsem vyzkoušela teď s tou orchidejí či co to je a mám suchou a extra citlivou pokožku a holky musím říct že zatím nejlepší krém v beznaději jsem stále kupovala drahé jako biodermu a další ale tento mi vyhovuje a pocit masky po něm není a vůně je také pěkná. Je fakt že jsem tohle nečekala od Alverde. Takže za mne doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj tak jsem vyzkoušela teď s tou orchidejí či co to je a mám suchou a extra citlivou pokožku a holky musím říct že zatím nejlepší krém v beznaději jsem stále kupovala drahé jako biodermu a další ale tento mi vyhovuje a pocit masky po něm není a vůně je také pěkná. Je fakt že jsem tohle nečekala od Alverde. Takže za mne doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla z této řady denní krém a už jsem celkově věcí od alverde měla spoustu a... moc mi toho nesedlo. Přesně jak píšeš, krém mi dělal takovou masu nebo povlak, takový umaštěný, obličej jsem měla jak pod igelitem, ale přitom jsem zvyklá používat bezvodé balzámy a krémy, takže jsem to moc nepochopila... S hydratací to nebylo nejslavnější. Tento efekt mi dělají všechny krémy Alverde, kromě růžového. Ale už ani s ním nejsem uplně spokojená, mám čtvrté balení a obličej si už asi zvykl, takže jsem ho dala pryč. Bezvodé balzámy a kokosák mi stejně vyhovují nejvíce :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...