sobota 16. dubna 2016

Báze Catrice Prime and fine

Hledání báze pod make-up, která by mi opravdu vyhovovala bylo jako hledání jehly v kupce sena. Nechtěla jsem si na pleť dávat tuny silikonu, ikdyž třeba Satin base od Dermacolu mi celkem i vyhovoval. Velké naděje jsem vkládala do své oblíbené značky Benefit a jejich všemi opěvované bázi Porefessional - naštěstí se mi ale do ruky dostal vzoreček a po jednom použití, jsem zjistila, že nebudeme kamarádi. Báze mě totiž neuvěřitelným způsobem vysušovala. No a tak jsem se začala rozhlížet v jiných vodách...
A objevila jsem (pro mě) dokonalou bázi a tím je Prime and fine od Catrice. Líbí se mi, že je krémová a rozhodně nevysušuje. Mám verzi pro zjemnění pórů a opravdu je vidět rozdíl. Make-up s ní vydrží o dost déle, než s obyčejným krémem a pleť krásně vyhladí. Určitě to není mé poslední balení! 
Takže pokud také hledáte, určitě se po ní podívejte, za sebe mohu jenom doporučit! 
Máte také už vůj oblíbený primer? 

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) já jsem zatím žádný primer nezkoušela, ale už dlouho přemýšlím, že bych si nějaký pořídila, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím používám bázi od Dermacolu, ale až mi dojde tak určitě vyzkouším i tuto, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...