středa 18. května 2016

Nezbytnosti, bez kterých se neobejdu (a které mám pořád po ruce)

Tohle je prosím pěkně základ všech mých kabelek! Jakmile si jednu věc zapomenu, začínám být nervózní. Bez těchto věcí se zkrátka neobejdu!
Vlhčené ubrousky - Velké plus získávají, když jsou v roztomilém obalu a s nádhernou vůní. Ale přežiju i nějaké obyčejné, hlavně nějaké, protože se hodí opravdu vždycky! Tyhle roztomilé vanilkové jsou z H&M.
Balzám na rty - Používám ho hodně často, protože mám neustále suchou pusu. Tohle je vůbec jedna z nejdůležitějších věcí, bez kterých bych nepřežila!
Kartáč na vlasy - Ten jsem schopna vynechat, pokud se nevejde zrovna do kabelky. Ale pokud se vejde, je mým skvělým společníkem a využivám ho několikrát za den.
Krém na ruce - Nejčastěji krémuji ve škole při přednáškách, protože vždy tam si uvědomím, jak mám suché ruce. Samozřejmě, že zároveň pozorně poslouchám přednášejícího :)
Kapesníčky - Co dodat? V zimě pořád rýma, v létě alergie. Potřebuju je dvacetčtyři hodin denně.
Sluchátka - Jakmile někde čekám, někam jedu, někam jdu...Tak jsou mými nejlepšími společníky. Hudbu poslouchám hlavně, když jsem v pohybu. Nejčastěji si tak krátím cestu.
Antibakteriální gel - Při cestování povinná výbava! Nesnáším pocit špinavých rukou, ve vlaku bych bez něj nepřežila! Kolikrát ho používám i bezprostředně po placení, protože peníze jsou skvělý prostředek na přenos různých bakterií.
Žvýkačky - Kdo je u sebe pořád nenosí? Bez nich by to prostě nešlo.
A bez čeho se neobejdete vy?

6 komentářů:

  1. Bez balzamu na pery to samozrejme nejde a tento ružový eos som si objednala na posledy krásne vonia:)

    OdpovědětVymazat
  2. V kabelke musím mať vždy vreckovky, balzam na pery, nejaké mini balenie krému na ruky, zrkadlo, korektor a snažím sa nezapomínať i antibakteriálny gél. Inak úplne som zatúžila po tom marhuľovom kréme, mám z tejto kolekcie sprcháč a nádherne vonia.

    OdpovědětVymazat
  3. Eos jsem ještě neměla a asi ani nechci, ale jinak na balzámech dost ujíždím :)
    Beauty by K. - momentálně je na blogu soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. U mňa vždy musia byť vreckovky na nos, vlhčené obrúsky a krém na ruky. Inak panika :D :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám v kabelke mini parfum, vreckovky, antibakteriálny gél na ruky, pomádu na pery a diár. To je hlavné ostatné sú len doplnky, ktoré striedam. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se tam většinou vyskytuje balzám na rty, kapesníčky, deodorant, voňavka, žvíkačky + kniha a sluchátka.
    Pak už jsou to věci, které často měním podle situace :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...