úterý 28. června 2016

Červnové mininákupy

Musím se pochválit, protože se teď celkem držím a nekupuju vyloženě zbytečnosti. Celkově jsem sama od sebe začala více šetřit, nekupuji ani moc oblečení a spíše si užívám chvíle třeba s přáteli, prostě takové, které se nedají koupit, Ale i přesto se mi tu pár novinek zase nahromadilo, tak se s vámi podělím :)
Ústní voda Alverde - Ústní vody jsem přestala používat, protože se názory na ně lišily a slýchávala jsem, že vlastně nejsou ani moc dobré na zuby a sklovinu. Jelikož Alverde mám pořád zafixovanou jako přírodní kosmetiku (i když taková zdaleka není), tak jsem se rozhodla dát tomu zase šanci. Musím říct, že je moc příjemná, nějak extra neštípe a přéjemně voní po mátě. Celkem jsem si ji oblíbila.
Balea body mousse - Tak tohle je vynález století! Jedná se o krásně našlehanou tělovou pěnu, která obsahuje jojobový olej a olej z jadýrek hroznů. Voní tak krásně čistě, neumím to vůbec popsat :) Je skvělá na léto, protože to není nic hutného a mastného, ale je úžasně lehká. Zamilovala jsem se hned při prvním použití.
Balea sprchový gel Sweet Smothie - Není nic letnějšího, něž tenhle sprcháč! Mám už asi třetí balení a pořád mě baví, a to jak vůně, tak hlavně design! Voní krásně svěže citrónově a stal se mým nejoblíbenějším sprchovým gelem.
Eos krém na ruce Fresh Flowers - Chtěla jsem ho strašně moc dlouho a bylo jen otázkou času, kdy si ho přinesu domů. Krémů mám sice hodně, ale když on je tak roztomilý...
Dermacol odlakovač na nehty  Express bez acetonu - Mám už druhé balení a od doby, co jsem ho zkusila, jiný odlakovač už nechci! Nevysušuje ruce jak to s oblibou dělají ostatní, ale naopak je ještě hydratuje. Navíc i docela hezky voní.
Douglas krém na ruce Polynesian Dream - No...To je ta nevýhoda cestování. Když jste třeba na nádraží a vlak vám jede až za dvacet minut, tak co uděláte? Ano, jdete očumovat časopisy :D Tenhle krasavec byl v Cosmopolitanu a vybrala jsem si nádhernou exotickou vůni léta. Když se namažu, tak si představím, jak se válím v houpací síti, kolem palmy, na hlavě klobouk a pana barmana, co mi nosí jeden drink za druhým.
Essence Velvet Stick - Tyhle pastelky jsem dlouho chtěla a jsem s nimi moc spokojená! Vlastním odstíny Peony Star a Plum Perfect a používám je celkem často. Skvěle se s nimi pracuje a na léto je to pro mě rozhodně příjemnější než rtěnka. Peony Star už má za sebou pád ze schodů, protože ji všude tahám s sebou, tak doufám, že nebude moc polámaná :(
Sephora dvoufázový odličovač očí - Ten mi dala kamarádka, protože ho nevyužije. A to já zas jo. Miluju dvoufázové odličovače a zase zkusím nějaký jiný, než svoji klasiku od Garnieru.

8 komentářů:

  1. Mně tedy ten odlakovač vysušuje, ale i tak si ráda koupím další balení.. :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné nákupy :) Eos krém láka i mňa už dobre dlhú dobu, Dermacol odlakovač určite vyskúšam, čítam na neho samú chválu.

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy, Eos krém na ruce mám od včera a božsky voní, Dermacol odlakovač je můj nejoblíbenější :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Odlakovač mám taky, jinak jsou to pro mě samé novinky.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Douglas krém na ruce mám a je super :) Na odlakovač od Dermacolu jsem slyšela samou chválu, ale já si stále vystačím s nějakým obyčejným, který stojí méně :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. Body Mouse balea je užasne určite neolutuješ:), ja tiež akosi nekupujem oblečenie sem tam keď sa mi náhodne niečo veľmi zapáči inak nie:)

    OdpovědětVymazat
  7. Odlicovac od sephory chcem vyskusat uz dlho. Odlakovac mam tiez, je fajn, ale ma svoje muchy. Rozpusta mi lak tym stylom, ze mam farbu po celych prstoch...a z vatovej tycinky mi hned odpadne vata pri namoceni do odlakovacu :S eos krem mam uhorkovy a ten je super :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...