pátek 3. června 2016

Hoola hoola!

Konečně je venku sluníčko a tak nastává čas se trochu naladit na letní vlnu. A že nejste opálené? To vůbec nevadí! Dnes tu mám tuhle úžasnou Hoola řadu od Benefitu, která z vás za pár minut udělá plážové víly :)
Hoola bronzer jistě představovat nemusím, protože pokud žijete na téhle planetě, jistě ho znáte. Ale před pár měsíci bronzeru přibyli sourozenci - tekutý bronzer a samoopalovací krém. Záměrně jsem čekala na příznivé počasí, abych celou řadu mohla pěkně posoudit.
Hoola Zero Tanlines - Tenhle fešák z vás udělá krásnou opálenou vílu za pár sekund. I když jsem před létem párkrát navštívila solárko (takže nevypadám jak z Addamsovy rodiny, konečně!) tak i přesto se mi tenhle pomocník osvědčil. Dodal mi lehký (pokud jste bílé, výsledek bude viditelnější), ale hlavně opravdu přirozený opálený vzhled. Barva je skvělá, ne žádná ornažáda, kterou si můžete úplně snadno přinést z drogérie. Co je ale největší pecka, je aplikace. Ve víčku je velice šikovná houbička, kterou celý krém (nebo spíš gel) rozetřete do ztracena. Výsledek je opravdu velice přirozený a nikoho by nenapadlo, že jste si trochu pomohly. Jen se vás možná všichni budou ptát, kde jste to byly na té dovolené...
Tohle instantní opálení má vydržet 12 hodin. Protože už ale nejsem úplně bílá a tohle mi udělalo jen decentní barvičku, nemůžu úplně tak posuzovat jak dlouho to opravdu vydrží. Pokud ale hledáte samoopalovák na nějaké výjimečné události, stoprocentně doporučuji. Barva skvělá, aplikace vám nezabere déle než pět minut a určitě nemusíte mít strach, že po pár hodinách budete záhadně blednout.
Hoola bronzer - Naprosto ikonická věc, kterou od Benefitu asi všichni znají. Žádný jiný už nepoužívám. Líbí se mi jeho barva, která není nějak extra přehnaná, takže výsledek je opět velmi přirozený. Pigmentace je skvělá, akorát trošku více práší, ale nic co by se nedalo přežít. Co víc dodat? Používám ho denně a nemůžu si ho vynachválit.
Dew the Hoola - Tohle je takové tekuté dvojče sypkého bronzeru. Ze začátku jsem jeho funkci moc nechápala a říkala jsem si, že je to naprosto zbytečná věc. Ale poslední dobou jsem se ho naučila používat a jsem s ním hodně spokojená. Nanesu make up a hned poté tenhle tekutý bronzer. Tím pádem už máte znatelné kontury a když vše zapudrujete a nanesete ještě sypký bronzer, je výsledný efekt mnohem viditelnější. Z celé téhle řady je to ale asi nejméně užitečná věc. Pokud chcete ušetřit, tak vám stejnou službu udělá o pár odstínů tmavší make up, než který používáte. Navíc je tenhle produkt už trochu více do oranžova, než zbytek rodinky, takže pozor na to.

5 komentářů:

  1. Jéé to jsou krásně produkty, slyším o nich poprvé a moc mě zaujaly.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Túto Hoola sadu mám doma len v menšom mini balení. A je fakt skvelá, hlavne bronzer. Zháňala som ju dosť dlho, no nakoniec ju mám, a som rada. :) písala som na ňu recenziu na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to úžasne. Nikdy som o to mnepočula :).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  4. O těchto bronzerech slyším pořád a v jednom kuse :) asi jsou fakt výborný :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...