pondělí 20. června 2016

Slavný krém, se kterým to úplně nevyšlo...(Benefit Total Moisture)

Hydratace je důležitá a tenhle kultovní krém Total Moisture od Benefitu jsem si přála dlouho. Pořídila jsem si ho hlavně na zimu, ale používám ho i teď. Ze začátku jsem byla nadšená, jak krásně se vstřebává a hydratuje. Bohužel jsem pořád v rozpacích, to je taky důvod, proč o něm píšu až teď. Doteď pořádně nevím, co si o něm mám myslet.
Obal je samozřejmě krásný, všechny obaly značky Benefit jsou nádherné. Evokuje to ve mně moře, což je asi účel, protože i tak "mořsky" voní. Konzistence je taková hutná, takže stačí malé množství, které se dobře roztírá. Vstřebává se rychlostí blesku, což neumí každý krém.
Z hydratace jsem byla ze začátku unešená, ovšem někdy mě i štípal a přijde mi, že bych potřebovala vyšší hydrataci. Používám ho na den i noc a po několika hodinách mám dojem, že mi mastí obličej. Celkově mi úplně na sto procent rozhodně nesedí a kolikrát jsem přemýšlela, jestli na nějakou složku nemám alergii. Začala se mi totiž celkem horšit pleť, což mu sice nedávám za vinu, ale jistý podíl určitě má.
Je mi to líto, protože co jsem koukala na recenze, tak všichni si ho chválí. Ne všem ale vyhovuje všechno, takže já vím, že znovu si ho určitě nepořídím. Nerada píšu negativní recenze a o spoustě věcí, které mi nesednou radši nepíši vůbec. Jelikož je ale tento krém tolik chválený, jistě mu to reputaci nepokazí. Na léto ho teď plánuji vyměnit a v zimě se k němu zkusím znovu vrátit, třeba k němu najdu cestu.
Máte s krémem zkušenosti nebo se ho chystáte vyzkoušet?

5 komentářů:

  1. ¨To je škoda, tento krém je už dlouho na mém wishlistu :( Zatím jsem s žádným krémem vyloženě problém neměla, takže snad mi sedne, až si ho jednou pořídím, protože za ty prachy.. :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, za ty prachy mi to je strašně líto, proto mu pořád dávám nové šance, ale zdá se, že mé pleti spíš škodí, než pomáhá :/

      Vymazat
  2. Tak asi budu tou vyjimkou, ale za me je komplet Benefit pece jen velmi predrazena klasicka parfumerkova syntetika s par prirodnimi slozkami.. Mela jsem z pece fakt vse - od jejich peelingu, pres cistici gel, ocni krem, okurkovou vodu, nebo lehke hydra fluidy a i tento krem.. Do tri dnu jsem mela plet krasne jemnou a vlacnou a taky poradne osypanou. Zkousela jsem to jeste nekolikrat a pak jsem to musela dat vsechno pryc. Maji opravdu nadherne ibaly a byt to nema s prirodkou nic spolecneho, ty jejich vune miluju! Ale me pleti to fakt nesvedci ��

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsi sama, já jsem si prvně pro jistotu požádala jen o vzoreček a během pár dní jsem věděla, že kamarádi nebudeme :/. Příšerně jsem se po něm leskla a vůbec mi nesednul :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Já po tomto krému kdysi koukala a teď jsem tedy zpětně ráda že jsem ho nepořídila. Teď už jedině kokosový olej, to je jedna z mála věcí co snesu a nemám po ní alergie, takže u něj už nejspíš zůstanu :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...