pátek 1. července 2016

Vichy Dermablend (3D korekce) makeup + micelární voda Normaderm

Vichy uvedlo na trh novinku - make up Dermablend s 3D korekcí. A tak mě to samozřejmě nemohlo nechat chladnou a potřebovala jsem vědět, jak taková 3D korekce vypadá. Z nabídky čtyř odstínů jsem si vzala ten nejsvětlejší (15 opal), protože se mi zdálo, že ostatní jsou zas až moc tmavé. Ovšem na léto bych určitě snesla i ten o něco tmavší...Ale i přes léto je celkem použitelný, akorát je to hodně na hraně. Když opominu problémy s odstínem, tak musím konstatovat, že je to dokonalý make up. Ještě nikdy v životě jsem neměla tak úžasně krycí make up
Mám ráda co nejdokonalejší pleť a poslední dobou ji moc dokonalou nemám, takže pořádně krycí make up jsem potřebovala jako sůl. Vůbec jsem nečekala jak dobře může krýt! Přišlo mi jako bych na celý obličej použila svůj oblíbený korektor od Catrice, ale přitom vlastně není ani vidět - nemusíte se bát, že vytvoří masku, naprosto dokonale splyne s pletí. Pleť krásně zmatní, takže není třeba používat ani pudr, i když já ho používám. 
Navíc má zlepšovat pleť den po dni - vzhledem k tomu, že jsem teď začala používat i jiné přípravky, pleť se mi zlepšila, ale jenom tento make up za to určitě nemůže. 
Musím uznat, že vše co se o tomto makeupu píše na stránkách/krabičce je pravda! Pleť vypadá jako kdyby člověk použil snad photoshop. Krásně zamaskuje nedokonalosti, ale zároveň nevytvoří masku, takže to vše vypadá přirozeně. Aby to ale nebylo tak dokonalé, tak jsem si všimla, že mírně zvýrazňuje suchá místa na pleti. 
Nějaké extra 3D korekce jsem si ale nevšimla...Tak zázračný make up, ale prostě ani nemůže existovat. Celkově jsem s ním spokojená a pokud chcete opravdu vysoké krytí, musíte ho mít! 
Micelární voda Normaderm - Odličuje, ale musím celkem přitlačit na tamponek a skoro až "drhnout", aby vážně šlo vše dolů. S řasenkou si skoro neporadí, ale oči stejně neodličuji micelárkou, ale vždy přípravkem k tomu určeným. S voděodolnou řasenkou si neporadí absolutně, ale to už bych chtěla asi moc...Co mi ale nejvíc vadí je ta zvláštní parfemace. Já z toho prostě cítím plíseň. Takže tady jsme si úplně neporozuměli...
Takže malé shrnutí: make up rozhodně doporučuji, ale micelární vodu najdete určitě někde mnohem lepší. 

7 komentářů:

  1. Ten make-up rozhodne vyskúšam, podobný typ som ešte nemala. Mám veľký problém vybrať si odtieň, mám veľmi svetlú pleť, s takým zvláštnym žltkastým nádychom. Doteraz som našla len jeden, čo mi farbovo sedí, no kvalita nič moc. Možno práve tento bude ten pravý.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá recenzia. Všetky výrobky, ktoré som od Vichy mala boli naozaj veľmi účinné a skvelé :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze :) ten makeup mě opravdu láká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po značke a produktoch Vichy už pokukujem dlhšiu dobu! :) Veľmi pekná recenzia, btw.
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ja uz asi Vichy make-up riskovat nebudem. Verzia Dermablend sa velmi tazko rozotierala. Toto bude asi nieco velmi podobne.
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovědětVymazat
  6. Noo tak ten make-up musi byt skvely! A s micelarkou nesuhlasim, mne vyhovovala perfektne. Neodlicovala som si s nou oci, len cistila tvar a na to bola skvela :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...