pondělí 15. srpna 2016

Opalovací výbavička

Dneska vám ukážu svoji sbírku protisluníčkových ochránců. V létě je to totiž moje nezbytná výbava. Bohužel jsem je letos moc nevyužila, protože jsem se zas tolik neslunila a jsem celkem bílá, ale stále se uklidňuji tím, že třeba ještě vyjde nějaká dovolená nebo tak...
Eucerin Sun fluid s SPF 30 - Dny, kdy jsem si dávala obyčejný opalovák i na obličej, jsou pryč! Tento fluid na pleti není vůbec cítit, nelepí, nebarví a celkově mě ničím neobtěžuje. Prostě ho nanesu místo denního krému a pak už postupuji jako vždy, makeup, pudr, tvářenka...A žádné spálení (hlavně nosu) nehrozí!
Cien Sun Satin Effect s SPF 20 - Tento opalovák používám na opravdu horké letní dny, obzvlášť pokud je trávím u vody. Miluju tu vůni, která je samozřejmě kokosová, protože jinak bych ji nemilovala :) Navíc obsahuje drobné třpytky a slibovaný satin effect je opravdu znát, pokožka je taková hezčí a vyhlazenější, což se samozřejmě, takhle na léto, hodí vždycky!
Hawaiian Tropic Satin Protection s SPF 30 - Tento mám na cesty, protože je malý a skladný. Co se týká "satin efektu", tak se mi líbí více ten od Cienu. Tento je takový obyčejný opalovák a ve větším balení ho mít nemusím.
Avon Sun + s SPF 15 - Je ve spreji, tudíž se celkem dobře aplikuje. Bohužel moc nevoní, ale zase je vhodný pro citlivou pokožku. Používala jsem ho asi nejvíc, protože mi vyhovoval ochranný faktor. Není špatný, ale ani nijak zázračný, takže dopoužívám, ale znovu ho mít nemusím.
Avon Sun + After Sun - Jedná se o takovou vodu ve spreji, která má chladit a používá se po opalování. Po obyčejném opalování se použít dá, ale pokud se opravdu spálíte, je na nic. Když jsem se po první návštěvě solária opravdu spálila (jako nikdy předtím), vydržela jsem se s tímhle stříkat pár hodin a pak jsem prostě musela do drogerie pro jiný přípravek (konkrétně mi tenkrát pomohlo mléko od Sebamedu, o kterém jsem psala tady).

8 komentářů:

  1. Ten plameňák je skvělý! Jinak super tipy na opalováky! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  2. Cien a Eucerin mam rada. Ostatne vyrobky som neskusala. Ja som tiez pisala o opalovacich kremov. Ak chces, mozes si precitat tu.

    OdpovědětVymazat
  3. Plameňák je super! :) Úplně zírám, kolik máš produktů na opalování, já letos ještě ani jednou nepoužila krém na opalování - ale za to jsem už byla párkrát pěkně spálená :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Toto leto nebolo moc slnečných dní..aspoň u nás,.. takže tieto produkty som extra nepotrebovala :) ale na dovolenku sa určite hodia :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  5. Ah, ten plameňák! ♥ Vídám ho teď na každém rohu a naprosto ho miluju! :D ♥ Jinak já se většinou moc neopaluji, protože se mi dělá z horka hodně rychle špatně, takže na sluníčku moc dlouho nevydržím. Proto jsem celoročně úplně bílá, což nesnáším, abych pravdu řekla, ale co nadělám no. :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Patnáctku od Avonu používám také a jsem s ním moc spokojená. A také vlastním Eucerin, ale ten jsem ještě nezkoušela :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...