čtvrtek 25. srpna 2016

Sbírka dekorací #1 a zásada jedné krabice

Dnešní článek nebude vůbec kosmetický, ale rozhodla jsem se vám ukázat moje dekorace. Osobně mám tenhle typ článků v oblibě, ráda se inspiruji u ostatních a koukám se jak kdo žije.
Zásada jedné krabice? Strašně ráda bych byla minimalistickým člověkem, ale občas se neudržím a nějakou blbost či právě dekoraci si pořídím. Minimalismus se mi líbí, ale ne ten extremní, kdy člověk žije v holobytu. Myslím, že přiměřené množství dekorací k životu prostě patří a každý prostor je pak útulnější a milejší. Rozhodně ale nejsem zastáncem různých výstavek, kde se práší na porcelán nebo keramické blbůstky. Uuuuhhh.
Proto jsem si zavedla "zásadu jedné krabice", ta spočívá v tom, že všechny dekorace, které nevyužívám se vždy vejdou do jedné krabice, kterou vidíte na obrázku. Nejsem totiž člověk, který když si něco koupí, někam to vystaví a tam je to do konce jeho života. Dekorace obměňuji a například různé svícny vytahuji jenom v případě, že si chci zrovna zapálit svíčku. Rozhodně je nemám půl roku někde jen tak, aby se na ně prášilo.
Ano, ani mě neminul tento ikeácký trend. Tento styl se mi opravdu líbí, přijde mi čistý a vkusný. Talířek využívám jako domeček pro parfémy, květináč se hodí na jakoukoli květinu - teď přes léto ho obývají tyto umělé meruňkové růže a svícen na čajové svíčky je úžasný! Mám ho rovnou dvakrát, jeden na svíčku a druhý na štětce. Jako svícen vám vykouzlí nádherné obrazce na zdech.
Znáte to, občas něco vidíte a máte pocit, že to nutně potřebujete, i když nevíte tak úplně na co. A já takhle nutně potřebovala skleněné dózy na bonbony a makronky (to jsem si říkala, nicméně je tak stejně nevyužívám, klasika). Do kuchyně se ale takové věci vždy hodí, i když dost uvažuju, že v té malé budu skladovat tvářenky.
Srdíčko Live, laugh, love mám permanentně na stole u počítače a strašně se mi tam líbí. Sovičku jsem dostala, protože soví mánii mám už asi od prváku na vejšce a nějak se to rozkřiklo...Zatím žije jenom v krabici, protože jsem jí ještě nenašla to správné místo.
Velký dřevěný nápis Dream se mi líbí třeba na parapetu nebo na jakékoli poličce. Aromalampu používám hodně často, takže má své čestné místo na polici, protože by se mi ji nevyplatilo neustále uklízet a zase vytahovat. Svíčky ve skle jsou pro mě základ, dost často je pálím a z Ikei si vždy musím nějakou přivézt. Malá srdíčka s mašličkou jsem měla v minulém bytě rozvěšené na zdech, ale hodí se kamkoliv, třeba pověsit na okna.
V dnešní poslední části vám představím obrázky na zeď. Mám je ještě zabalené, protože si je chci dát až do svého bytu, domů se mi totiž nehodí. Nechci mít nějak přeplácané zdi, ale úplně je vidím třeba nad pracovním stolem. Někdy je hezké se na chvíli zastavit a zamyslet se nad textem. Filmovou klapku jsem si pořídila, protože film je moje srdcovka. Nejen, že mám samozřejmě ráda filmy, ale baví mě to i z druhé stránky. Dokonce jsem si před několika lety dávala přihlášku na dramaturgii a scénáristiku. A i když to tenkrát nevyšlo, pořád je tento obor v mém srdci a nechci na to nikdy zapomenout.
Jak jste si mohli všimnout, mými nejoblíbenějšími barvami jsou bílá, šedá a černá. Tyhle barvy jsem v rámci minimalismu hojně zařadila do šatníku a cítím se v nich nejlíp. Do stejných barev bych chtěla jednou i zařídit svůj příbytek.
Mě teď ale nejvíce zajímá, zda máte také tak rádi dekorace nebo vás tyhle "blbosti" nechávají chladnými? 

11 komentářů:

  1. Dekorace miluji, právě ty drobnosti dělají domov domovem. A máš super vkus, hodně mě blízký :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pre mňa dekorácie dotvárajú celkový šmrnc domova. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Wau naozaj prekrásne dekorácie!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké dekorace :) Velmi se mi líbí ta malá skleněná dózička!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne dekorácie, v mojej izbe ich tiež aspoň pár nemôže chýbať ♥

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY, ktorá prebieha na mojom blogu, bola by som veľmi rada kedy sa zapojíš ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ikeácky trend ma dostal takisto a tie nádobky mám takisto, len ten tanierik ešte nie, ale plánujem si ho kúpiť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  8. This is so lovely!! Love the details.

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovědětVymazat
  9. Jak co, mám ráda fotorámečky na zdi co mají v NanuNana, svíčky, aroma lampy, nějaké květináče s orchideemi. Ale nepřeháním to, nemám zásadu nějaké krabice, prostě to tu mm a jak svíčky dohoří, koupí se další a jiné. :) Také mám byt v kombinace bílé, černé a šedé a budeme tak stylovat i domeček. :)

    www.dendyss.blogspot.cz lifestyle

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji dekorace ! A přesně ty co jsou na fotkách ! :)


    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...