pátek 23. září 2016

Manna zázvorové mýdlo z kozího mléka

Moje pleť se neustále zhoršovala, a tak jsem potřebovala zachránit. Na tuhá mýdla značky Manna jsem koukala už dlouho, ale až v létě jsem se dokopala si je pořídit. Na jejich stránkách si můžete udělat test pleti, který vám nabídne pro vás nejvhodnější mýdla. Mně vyšlo zázvorové mýdlo z kozího mléka a jelikož jsem opravdu nevěděla, jaké bych si měla pořídit, vzala jsem ho. K objednávce dostanete ještě vzoreček dalšího mýdla - já dostala medové mýdlo s kozím mlékem. 
Obě mýdla hezky přírodně voní a moc se mi líbí i balení. Jako první jsem se rozhodla používat vzoreček, tedy medovou variantu. 
Manna medové mýdlo s kozím mlékem - Kromě kozího mléka a medu obsahuje ještě ovesné vločky, olivový a kokosový olej. Toto složení ošetřuje, hydratuje a vyživuje. Už po prvním použití jsem cítila změnu. Pleť hodně stahuje, ale v dobrém slova smyslu. Obsahuje takové malé částečky, takže se dá použít i jako peeling. Pleť krásně vyčistí a opravdu stáhne, ale krém to spraví. Po použití je pleť vyhlazenější. 
Manna zázvorové mýdlo z kozího mléka - Toto mýdlo má zaručit zenový zážitek. Také obsahuje kokosový a olivový olej, dále zázvorový esenciální olej, sušené kozí mléko, zázvorový prášek, geraniol a linalool. Je jemnější, než předešlé, ale účinky jsou totožné. Krásně čistí, vyhlazuje a stahuje. Jsem s ním spokojená a obličej si už neumývám ničím jiným. Akorát je vždy potřeba po použití pleť namazat, což ale dělám i tak. Další výhodou je i to, že mýdlo dlouho vydrží. Řekla bych, že mám na rok vystaráno. 
Ani jedno z těchto mýdel neobsahuje palmový olej a nebylo testováno na zvířatech. Líbí se mi i jejich obaly, které jsou jednoduché a přitom krásné. Celkem jsem se na tuhé mýdlo naučila a vyhovuje mi. Používám ho vždy večer ve sprše, na ráno mám masku od Havlíkovy přírodní apotéky.  Mohu určitě doporučit, jen je třeba zvolit to správné mýdlo, protože ne každé vám musí sednout. Myslím, že jsem si vybrala dobře, ale ze zvědavosti chci vyzkoušet i jíná :)
Znáte tuhle značku? Čím si myjete obličej?

7 komentářů:

  1. Mannu som zatiaľ netestovala, ale láka... predovšetkým kvôli tomu, že netestujú na zvieratkách.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku znám líbí se mi jejich balení, mýdla vypadají skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku znám, teď nově mám od nich také jedno mýdlo, zrovna dneska jsem ho poprvé použila a byla jsem příjemně překvapená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nepoznám značku, ale mám rada prírodnú kozmetiku a zaujalo ma, že mydlá sú z kozieho mlieka :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Já se odličuju mandlovým čistícím mlékem od Weledy, mám hodně citlivou pleť, a tak mi vyhovuje :) Od Manny jsem zkoušela jen mýdlo na vlasy, ale účinky mělo prakticky stejné jako klasický tekutý šampon, tak jsem ho znovu už nepořídila.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  6. Recenze celekm dobrá, chybí mi informace o ceně a trošku by se mi líbilo vzájemné srovnání obou mýdel (které je lepší).

    Jinak vypadá recenze dobře, mám celkem problémovou pleť a tak mě docela láká tuto značku vyzkoušet.

    Blog u Lenochoda

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...