pondělí 5. září 2016

Sladké (srpnové) mámení

V dnešním článku vás pozvu na cukrovou vatu a kopeček té nejvoňavější vanilkové zmrzliny! Prázdniny sice skončily, ale to nic nemění na tom, že by si člověk tyhle laskominy měl dopřávat i přes rok a trošku si ten život osladit. A i když venku zrovna prší, vždycky si můžete zajít do koupelny pro svoji porci letní nálady!
Balea sprchový gel cukrová vata - Ten obal je BOŽÍ. Jestli vám někdo tvrdil, že nemůžete nacpat do jedné tubičky prázdninové vzpomínky, vystřelené růže z poutě, letní vánek, bezstarostnost, dlouhé večery v parku při cideru...Tak vám pěkně kecal. Takový sprcháč potřebujeme všichni a já ho prostě musela mít. To musíte uznat.
Balea tělová emulze vanilková zmrzlina - Nevím, jak je to možné, ale já z toho dokonce cítím i ten kornoutek. Instantní léto. A navíc si tuhle zmrzlinu můžete dát i v zimě a vůbec to nebude blbý.
Vanilkový krém s konopím - Osobně by mě obalem v obchodě nezaujal, ale dostala jsem ho dárkem. A musím uznat, že je super! Má takovou lehkou konzistenci a voní jako vanilkový pudink. Je skvělý na takové to každodenní používání a hezky se vstřebává.
Elasti-Q tělový krém k prevenci strií - I když vím, že tyhle věci nefungují, stejně je moc ráda zkouším. Říkám si, že aspoň maličký efekt to přece mít musí! A i kdyby mi jen měl trochu vyhladit problémové partie, tak to za to stojí. Jen se celkem špatně vstřebává a rozmazává. 
Sebamed balzám po holení - Jo, je pro muže. A teď vám ve zkratce shrnu, proč ho používám já. Léto, nohy, žiletka, vyrážka. Ono když si holíte nohy každý den, aby byly hladké, tak se to někde musí projevit. Začalo to lehce podrážděnou pokožkou a v půlce prázdnin pěknou vyrážkou. Aby se neřeklo, vyzkoušela jsem i speciální krém po depilaci pro ženy. Ten byl ale strašný a místo uklidnění, který sliboval, je snad ještě více podráždil. Takže když jsem viděla svoji oblíbenou značku Sebamed, samozřejmě jsem si to nemohla v drogerii nechat. Moje nohy voní sice takovou pánskou vůni, ale krásně zklidní podrážděnou pokožku. Takže holky, i když je to pro muže - vůbec se toho nebojte, protože já po holení už nic jiného nepoužívám. 

4 komentáře:

  1. Cukrovou vatu jsem si vzala rovnou dvakrat, krasna vune.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na Baleu mám také zálusk a chystám se pro ni do DM :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :)

    http://marketafrank.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...