pondělí 12. září 2016

Zachránci mojí pleti (Havlíkova přírodní apotéka, Lush)

V dnešním článku se s vámi podělím o výrobky, které naprosto miluji! O tom, jak se mi zhoršila pleť jsem vám už vyprávěla. Velkou zásluhu na tom má vysazení antikoncepce, se kterou jsem měla pleť jak miminko. A taky už mi není úplně dvacet. Ani dvacet jedna. Ani dva.
Vždy jsem měla normální až citlivou pleť a najednou se mi začala mastit, být problematická, ale zároveň stále citlivá. Tudíž jsem hledala něco šetrného, ale opravdu účinného. Vypozorovala jsem, že chemické produkty mé pleti opravdu nesvědčí a bylo mi jasné, že na to musím co nejpřírodnější cestou. Přesně tahle trojka byla moje poslední naděje. 
Krásná slečna (Havlíkova přírodní apotéka) - Na tento krém jsem slyšela chválu ze všech stran a jelikož mě mírně zklamala investice do krému od Benefitu, který všem těm neplechám vesele napomáhal, nechala jsem se zlákat. Balení je naprosto rozkošné a dokonce obsahuje papírek, na kterém stojí, že jste nádherná, což jsem sice v době koupi krému doopravdy nebyla, ale potěšilo mě to. Vůně je taková bylinková, jako spíše nějaká mastička z lékárny a velice jsem si ji oblíbila. Je to takový obyčejný krém, který mi ale po několika dnech opravdu zlepšil pleť. Asi už nebudu experimentovat s jinými a zůstanu mu věrná, protože moje pleť je opravdu rapidně krásnější. Skvěle hydratuje, hodí se na den i na noc a pokud hledáte přírodní krém, pro citlivou, ale zároveň i problematickou pleť, tohle je přesně pro vás. Nedám na něj dopustit!
Bio ranní maska čistící (3-minutová) (Havlíkova přírodní apotéka) - Zase jsem o ní četla a navíc jsem byla v nouzi, takže jsem do ní vkládala veškeré své naděje. A ani tady nemohu litovat! Masku nanesete ráno na tři minuty a tento rituál jsem si strašně oblíbila! Má také bylinkovou vůni a už po prvním použití je vidět, že pleť opravdu vyčistí. Výsledky jsou vidět každým dnem, pleť je vyhlazenější a prozářenější. Jelikož jsem všechny produkty používala současně, tak nemůžu úplně tak posoudit, který z nich je nejúčinější, ale tahle tubička byla jako první vypotřebovaná. A potřebuju další. A větší balení!
Mask of Magnaminty (Lush) - Tohle je královna mezi všemi maskami! Tady jsem sázela na jistotu, věděla jsem, že mi prostě musí pomoct. Kdysi jsem totiž měla vzoreček a byla fenomenální a ke koupi velkého balení jsem se nedokopala, protože jsem nikdy problémy s pletí neměla. Takže když začaly, věděla jsem, že tohle mi pomůže. A pomohlo! Už po prvním použití mi značně zlepšila pleť. Nevím jak to dělá, ale domluví všem neplechám na vašem obličeji, aby se sebraly a už se nevracely a oni ji poslechnou. Takhle nějak to funguje. V té zelené směsi jsou skřítkové s lopatkami, kteří vykopají každou nepěknost a dají jí pěkně za vyučenou. A vám pak zbyde jenom hezká pleť. Používám ji jednou nebo dvakrát týdně a skladuji v ledničce, čímž prodloužíte její trvanlivost a zároveň si vždy připravíte pěkné osvěžení. Nikdy jsem neměla lepší masku a už ani žádnou jinou hledat nebudu. Tohle je prostě nejvíc nejlepší maska, kterou vám můžu doporučit a každý, kdo si ji koupí, nebude nikdy litovat!

4 komentáře:

  1. Havlíkova apotéka a Lush jsou podle mě nejlepší přírodní značky, které strašně ráda používám. Jinak jsem nedávno objevila značku Aphrodite, která je také přírodní a na mém Instagramu probíhá soutěž právě o tento balíček, tak kdyby jsi se chtěla zapojit klidně můžeš :) https://www.instagram.com/p/BKQhQQBjwZX/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :-) taky bych potřebovala něco na tu moji problémovou pleť
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu značku nemám vyzkoušenou, Z Lushe si ale přeju hoodně produktů :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Veru skúsila som rannú masku v takom mini balení a je to skvelý produkt, už len čakám, či sa ma niekto spýta, čo chcem na Vianoce, lebo je to presne tento produkt, pleť vyživí a hlavne je to jedna vec ktorú si ráno nanesiem a žiadne ďalšie čistiace ceremónie nehrozia. Momentálne mám krém Anjelská tvár, je dobrý, používam ho na noc, tak ako je to na ňom aj napísané a som spokojná, pleť hydratuje dobre, nie som po ňom nejako mastná a to mám mastnú pleť, takže som s fakt mierne obávala ako to dopadne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...