čtvrtek 13. října 2016

Novinky za měsíc září

Hned na začátek se musím pochválit, protože se nějak přirozeně začínám stávat minimalistou a nepotřebuju tolik věcí jako dřív. Dříve jsem byla v polovině sprcháče a už jsem si musela jít koupit nový do zásoby, protože ten starý mi už přece dochází. Nyní vymačkávám poslední kapičky a zjišťuji, že nemám žádný další. A nejlepší je, že je mi to tak nějak jedno. Celkově mě nějaké novinky nechávají chladnou, ne jako dřív, když jsem musela mít všechno, protože to mají všichni. Dříve jsem byla ráda, že mi produkty docházely, protože jsem mohla kupovat další a další. Teď jsem fakt naštvaná, když mi dojde šampon nebo sprcháč, protože jsem líná si jít koupit nový. S tímhle tempem za chvíli nevím, co vám budu vlastně ukazovat. Ale i tak se mi tu něco málo nashromáždilo.
Balea sprchový gel s limetkou a mátou - Dle všeho je to limitovaná edice na léto, ale jelikož v září ještě léto celkem bylo, tak mi tahle kombinace přišla vhod. Navíc mám ráda mojito a tahle vůně člověka vždy probere. Což je v tomhle podzimním počasí celkem potřeba.
Lee Stafford kondicionér My Big Fat Healthy Hair - Došel mi kondicionér a tenhle byl ve slevě. Nečekala jsem zázraky, prostě jsem jen potřebovala kondicionér. Je úplně průměrný, ale hezky voní.
Balea vlasová voda s výtažky z břízy a sedmi bylin - Šla jsem kolem regálu a najednou si říkám, že vlasovou vodu jsem už dlouho nepoužívala. Nějak se v nich nevyznám, takže nevím, jestli něco dělá nebo ne. Ale strašně moc mi páchne. Jako líh nebo návštěva barev a laků. Přesně takhle. Takže pokud si nechcete z koupelny udělat lihovar, tak vám ji opravdu nedoporučuju.
Teaology micelární sprchový gel - Vyhrála jsem ho společně s oční maskou a sama bych si ho určitě nekoupila. Nejdřív mi vůbec nevoněl, ale už jsem tomu přišla na chuť. Vůně je taková hodně výrazná a sladká a sprchování mě s tím celkem baví. Přijde mi, že pokožku umyje líp, než jiný gel, ale pořád je to jen sprcháč.
Teaology vyživující oční maska z bílého čaje - Maska nádherně osvěžuje a je s ní skvělý relax. Po aplikaci ihned cítíte hydrataci. Pleť je pak hezky rozjasněná a nádherně hebká. Asi musím mít další balení!
L'occitane sprchový gel a mýdlo - Tyhle dvě věcičky byly jako příloha v nějakém časopisu, který jsem ani nečetla, protože všechny tyhle časopisy už nečtu, protože se vždycky rozčílím (reklama, reklama, článek pro asi o deset let mladší čtenářky, reklama, článek pro deset let starší čtenářky se stejným obsahem jako pro o deset let mladší, reklama, pár rad, jak zhubnout nebo si nalakovat nehty, reklama). Každopádně L'occitane jsem vždy chtěla vyzkoušet a zatímco tuhé mýdlo mi provonilo celou skříň, sprcháč se mnou vyráží na cesty. Nejen, že je v cestovním balení, ale je to opravdu výhodný pasažér, protože už s sebou nemusíte tahat žádný krém po sprchování. Zanechá pokožku tak hydratovanou, že už nic nepotřebujete.
Havlíkova přírodní apotéka Bylinná osvěžující a hydratační voda - Je skvělá a úžasná a připomíná mi moje oblíbené pleťové vody z Lush. Opravdu krásně hydratuje a pleť je po ní moc hezky vyživená, takže mohu jedině doporučit. A navíc voní jako hašlerky!

11 komentářů:

  1. Moc pěkné novinky sis pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mýdlo jsem také kupovala s časopisem, vážně skvělá vůně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mýdlo už jsem měla v casaku minulý rok :D Jinak Balea je prostě super jejich sprcháče miluji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. super novinky a u mna je to rpesne naopak stale viac a viac veci asi by som sa mala zamysliet
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som na tom teraz nejak podobne ako ty :D Niekedy som kupovala kozmetiku len kvôli tomu, že to bola novinka a mali to všetci, teraz ju skôr kupujem tak nárazovo :D šetrila som si na otvorenie NYXu a na veľtrh Interbeauty, kde som sa poriadne vyšalila, takže si chcem dať do Vianoc od veľkých nákupov kozmetiky pokoj.
    Teaology vidím snáď prvýkrát a maska ma veľmi zaujala.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. S tím úvodem úplně souhlasím, ted mě občas štve, že mám něčeho velkou zásobu, protože se mi líbí pocit, že sprcháč opravdu došel :-) Havlíkovu vodu mám a je super. Navíc pomalu ubývá

    OdpovědětVymazat
  7. Mám velmi ráda baleu, vypadá skvěle, ten sprchový gel, navíc mochito je skvělá vůně :).

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sprcháč od Balea, palec hore, najlepšie sú!:) Taktiež produkty od L´occitane vyzerajú dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  9. Balea sprcháče snad nikdy nezklamou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sprcháč od Baley je bezvadnej, ne nedarmo se říká že limitky prostě jsou dobrý, kor od Baley! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...