sobota 22. října 2016

Podzimnosti (podzimní radosti)

Dneska byl (tedy aspoň u nás) nádherný podzimní den! Celkem teplo, svítilo sluníčko a konečně se v celé své kráse ukázaly ty nádherné podzimní barvy. Proto jsem si řekla, že udělám článek s věcmi, které na podzimu miluji. Je to totiž období, kdy se můžu zahalit do svých oblíbených padesáti odstínů šedi a nikomu to nepřijde moc šedé nebo málo barevné.
Na tomhle ročním období si nejvíc užívám svetry. Dříve jsem svetry vůbec nenosila a nesnášela jsem je, to jsem ale vůbec netušila, že existují i roztomilé svetry. Naprosto miluji ty s flitry a jak můžete vidět, nemám jenom jeden! Jakmile se svetr už z dálky třpytí, ihned upoutává moji pozornost. Pak jsem si taky zamilovala naprosto heboučký svetřík, který má nádherný detail na zádech - mašličku. Tmavě šedý svetřík pod ním by se mohl zdát úplně obyčejný, ale vzadu je asymetrický a hodně jsem si ho oblíbila.
Velké šály k podzimu prostě patří a kdo ji nemá, jako by nebyl! Absolutně bez nich nevycházím a vždycky krásně zahřejí. Jen se pěkně zachumlat a všechno je hnedka příjemnější.
Jestli něco nesnáším, tak je to kupování podzimních a zimních bot, protože se mi nikdy a nikde žádné nelíbí. A hle, mně se zalíbily workery. Nejlepší je, že jsem vůbec netušila, že se jim říká pracáky nebo farmářky, a tedy ani to, že jsou to pracovní boty a že se opravdu nosí do práce. Mně se ale takhle na podzim líbí a celkově je teď vídám snad v každé obuvi. Sláva, první podzim, který neodchodím v teniskách!
Na rtech miluji tmavé červenofialové podzimní odstíny. Mým největším oblíbencem je teď tekutá rtěnka od Nyxu v odstínu Copenhagen, to je prostě podzim v malé lahvičce. Dlouho vydrží a krásně zaschne, takže se nemusíte bát, že se někde rozmaže. Krásný odstín je i Hot Brownie od Essence, ale ta už je na rozmazání i výdrž horší, takže se teď moc nekamarádíme. Na aplikaci i výdrž je skvělá pastelka od Essence v odstínu Plum Perfect. No a klasika v podobě Positively Dashing od MAC nesmí chybět.
Do podzimních barev oblékám samozřejmě i nehty. Už asi měsíc v kuse používám neustále dokola tmavě červený lak od Essence z řady "the darks" v odstínu red i am, který prostě zbožňuji. Jeho kolegu v šedém odstínu grey matters jsem si pořídila hlavně proto, že je matný. Skvělý podzimní odstín je i 08 od Gabriella Salvete, něco mezi hnědou a starorůžovou barvou. A typicky starorůžový je pak my love diary od Essence. Lakuju i červenou, ale ta mi víc přijde jako vánoční, takže červené laky zase příště:)
Co patří mezi vaše podzimní oblíbence a bez čeho si podzim nedokážete představit? 

6 komentářů:

  1. Bez periny, kapesniku a velke saly, kdyz uz se odvazim vyjit ven ��

    OdpovědětVymazat
  2. Svetry taky miluji, mám jich plnou skřín a stále kupuji nové :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, svetry se mi líbí, také jsem jako mladší svetry moc nemusela, ba dokonce jako malá jsem je nesnášela a zůstávala při mikinách. Vše mě totiž hrozně kousalo a přišla jsem si jak balík xD.
    Boty se mi líbí a jsou pracovní, přítel je měl:D proto jsem dostala zákaz si je pořídit, ale mám obdobné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne veci a svetrov nikdy neni dosť keď sa blíži zima:))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek :) s těmi barvami, svetříky a šálami naprosto souhlasím :)) a ty botky už mám dva roky a až letos mi přijde, že je to úplně mega hit :D ale miluju je, jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...