středa 26. října 2016

(Skoro) minimalistický HAUL

Vítejte u historicky prvního haulu! Tenhle typ článků mě vždycky bavil číst, ale nikdy jsem je nedělala, protože jsem si řekla, že můj blog bude čistě kosmetický. Což se poslední dobou trochu mění, protože i já se měním - už nenakupuji tolik co dřív. Dřív jsem nakupovala pomalu každý den, tričko, rtěnku...Teď vyrazím na nákupy jednou za čas a ani toho moc nenakoupím. Vím, že spoustu věcí už mám a nebo je nepotřebuji.
Mikina (New Yorker, 299,-) mi přijde naprosto kouzelná! Tak nějak jsem si řekla, že už si nebudu kupovat mikiny, protože - jsem na ně už stará a měla bych nosit něco elegantnějšího. Ale tuhle jsem tam nemohla nechat, za a) jsem se zamilovala do tmavě modré a za b) mi přišla roztomilá. Hrníčky (Pepco, 35,-/ks) jsou prohřešek a důvod, proč je v nadpisu slovo skoro. To poslední, co potřebuji jsou hrníčky. Naprostá zbytečnost, ale musela jsem je mít, neptejte se na co a nenadávejte mi. A jak říká má nová mikina: "Enjoy the little things"! Naopak šampón (Yves Rocher, 115,-) jsem nutně potřebovala, protože mi došel. Tenhle má podporovat růst vlasů a určitě vám o něm za čas něco povyprávím.
Zjistila jsem zajímavou věc - poslední dobou si kupuji nápadně podobná trička. Jako ne úplně stejná, ale hodně podobná. Je to taky tím, protože si nekupuju trička s potiskem nebo nápisem. Takže když si člověk kupuje jen basic jednobarevná trička, zas tolik možností nemá. Miluju trička z organické bavlny (H&M, 249,-/2ks), kterých mám doma už hodně v jiných barvách, protože je nosím nejradši. Teď se mi zalíbilo tohle tmavě zelené, které bylo v packu s proužkatým tričkem.
Vyhledávám teď trička s těmito ohrnutými rukávy, protože jsem se do nich úplně zamilovala. Obyčejné bílé (Oodji, 99,-) bylo dokonce ve slevě (olala) snad ze čtyř stovek a proužkaté (H&M, asi 199,-) mi přijde extrémně roztomilé.
Koupila jsem si boty! Akorát teda ne úplně na zimu...lol. No, abych to vysvětlila - černé obyčejné baleríny do špičky (tudíž jako lodičky bez podpatku), hledám už dlouho. Je to těžký úkol, protože buď je na nich mašlička či jiná ozdoba, kterou tam nechci, nebo jsou moc drahé. A jako zase tisícovku za ně fakt dávat nebudu. Takže když jsem našla tyhle úplně obyčejné baleríny do špičky (H&M, 299,-), bylo mi jedno, že je zima, protože vím, že příští jaro je unosím.
Já jsem spokojená a koupila jsem si (skoro) samé potřebné věci:) Docela jsem se v nakupování umírnila a jsem za to ráda. Přišlo to samo a nenásilně a je skvělý vědět, že spoustu věcí opravdu nepotřebujete.

17 komentářů:

  1. Hrnky jsou nádherný, miluji hrnečky. Sice mám doma už plnou skříň, ale stále kupuji další. A šampon YR jsem nedávno spotřebovala, překvapivě byl fajn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tričká sa mi veľmi páčia a tie šalky sú nádherne!♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. :) že si na mikinu stará :D to je milé, inak super mikča a aj cely haul :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Hrnčeky sú rozkošné a ani tie topánky nie sú na zahodenie. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hrnečky jsou tak roztomilé! ♥ Botky jsou pěkné, takové vždycky najdou využití. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat
  6. To máš pravdu časom sa všetci meníme kedysi by som chodila len po obchodoch a teraz som rada že som doma:) Pekné veci a šampon od Yves Rocher som si tiež kupila trochu iný ale som naň zvedavá:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se snad zamilovala do každé jedné věci, krásné kousky! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné nákupy, basic trička kupuju taky moc ráda, nejčastěji v New Yorkeru, s ohrnutými rukávy se mi taky líbí a oblíbila jsem si i kapsičky :) A ty balerínky jsou opravdu krásné :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Trička jsou super, tyhle si teď furt kupuju! Hrníčky jsou boží, do pokoje by se mi hodily O:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Ty hrnečky jsou krásné! Basic trička jsou také super! Balerínky jsou super, nicméně já teď ujíždím na podpatcích :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  11. Taky hledám takové balerínky. Krásné věci.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  12. Opět krásný článek a věci! :) Taky si v poslední době kupuju samé basic kousky ale těm pár "jiným", co se odlišují od ostatních, nikdy neodolám :) a ty balerínky jsou fakt krásné..

    OdpovědětVymazat
  13. Vybrala jsi si krásné kousky! Ty hrníčky musí vytvářet krásný dojem pohodového domova .

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní výběr! Hrnku, co potěší, neni nikdy dost, stejne jako černých bot, klidne do zásoby. ��������

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...