pondělí 31. října 2016

Zhasni světla, zapal svíčky a čekej až přijdou strašidla! Sbírka dekorací #2

Právě když se setmí, nastává čas rozsvítit svícny a lucerny a dát jim příležitost vykouzlit na zdech všemožné obrazce. Tohle je přesně ta doba, kdy kolem sebe naprosto miluju svíčky. Hodně svíček. V dnešním podzimním/zimním speciálu vám představím zbytek svých dekorací, které jsem vám neukazovala v první části. Doufám, že máte šálek dobrého čaje nebo kávy a zapálenou svoji oblíbenou svíčku! Pokud ne, tak jsem jich pár zapálila i za vás, ale ten voňavý čaj už si musíte udělat sami :)
Minimálně jednou za rok si zapálím svíčku v keramické halloweenské dýni, která je sice trochu kýč, ale je výborná, pokud nechcete dlabat opravdovou dýni. Ve tmě vypadá naprosto kouzelně a strašidelně! Zlatý svícen mě úplně uchvátil a v zimním období ho používám dost často. Miluju když kouzlí záhadné stíny na zdech a celkově se mi líbí, jak se celý leskne. Solnou lampu jsem vždycky milovala a ze všech svícnů je rozhodně nejpoužívanější. Vytváří takový příjemný pocit klidu a hodí se naprosto vždycky a všude. 
Lucerny. Kapitola sama pro sebe. Vytváří kouzelnou atmosféru a přijdu si s nimi jako v pohádce. Ne jako v té s princeznama. Ale v pořádné strašidelné a dobrodružné! V takových těch pohádkách, kdy otevřete skříň, abyste si vzali kabát, a najednou se ocitnete v jiném světě. A přesně s takovou lucernou bych se do toho jiného světa vydala.
Zjistila jsem, že jediná moje ryze vánoční dekorace je tento plechový sob. Dělá mi společnost přes zimní měsíce už několik let. Strašně se mi líbí, přitom je to taková blbost, že :) Měl by se asi jmenovat Rudolf, ale mně se mnohem více líbí Alfréd. Ne, že bych si snad pojmenovávala plechového soba...Ale prostě Alfréd.
Je to prostě frajer! V zimních měsících jsem extrémně citlivá na všechno s motivem sobů a jelenů a upřímně se divím, že mám jen jednoho zástupce těchto zvířat (svetry a hrnky nepočítám). A vůbec, kdo by nemiloval soby?
V chladných dnech miluji svíčky vonící po cookies nebo třeba vanilce s hnědým cukrem. Všechno co připomíná cukroví je vítáno. Vánoční sovu si vždy vítězoslavně věsím na dveře, aby všichni věděli, že už nedočkavě vyhlížím Vánoce. Prostě soví mánie celoročně.

10 komentářů:

  1. Miluji soby a tenhle je uzasny. Moc se mi libi i dyne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si nedávno pořídila nový svícen Home sweet home, se kterým jsem maximálně spokojená. Nakoupila jsem si nové, votivé svíčky a ráda si je po večerech zapaluji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. jejooo krásne dekorácie :) milujem keď si večer zapálim sviečku :)

    OdpovědětVymazat
  4. krása, mě teď tady svítí dýně a světýlka, ale nehorázně se těším na vánoční dekoraci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dekorace. Zejména ty lucerny, pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné dekorace! Já jsem poslední dobou na tyhle doplňky ulítlá, furt něco nakupuju :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatý svícen me také uchvátil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milujuu tyhle věci :) Nejvíc se mi líbí asi dýně.

    OdpovědětVymazat
  9. Super clanok a tie fotky 😍😍ja milujem sviecky a tu atmosferu, ktoru vytvaraju🙂 Inak ja Vianocnu dekoraciu okrem klasickych sviecok na okno nemam ziadnu, takze aj takyto rozkosny sobik by sa mi velmi hodil🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Dekorácie sú rozkošné ♥ Je to vec, bez ktorej sa na jeseň a zimu nezaobídem :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Starostlivosť o pleť s Nobilis Tilia *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...