pondělí 28. listopadu 2016

Kokosák na sněhu

Není to tak dávno, co jsem si domů přinesla kokosový olej. Už jsem ho kdysi jednou měla, ale tenkrát mi k srdci nepřirostl. Dneska jsem z něho naprosto nadšená a jsem moc ráda, že ho mám!
Za prvé, palačinky na něm chutnají skvěle! Na obyčejném oleji se mi občas stalo, že i když jsem vždy dávala jen trochu, občas se palačinka až moc nasákla olejem. Tady mám pocit, že i kdybych tam vylila celou skleničku, tak nebude po oleji ani památky. Přijde mi, že se olej do palačinky tak nějak hezky vstřebá a absolutně z ní nejde cítit. Jsou pak takové lehké a nadýchané, negativní je, že jich pak dokážu sníst mnohem víc než obvykle...
Když si chci dopřát, tak si ho po koupeli namažu na celé tělo a to je prostě tak úžasný! Žádný krém mě takhle nikdy nezhydratoval a ta vůně! Miluji kokos! Líbí se mi na něm, jak je univerzální, ale na obličeji mi moc příjemný není. Zkoušela jsem se ním odličovat, ale to tedy moc nedopadlo. Za prvé mi přišlo, že ho musím nabrat na tamponek strašně moc a za druhé voděodolnou řasenku mi nesundal a s makeupem si taky neporadil. A dostáváme se k jeho celkovému problému - přijde mi, že strašně rychle ubývá. Pro představu jsem na něm dělala dvakrát palačinky (na každou jsem použila malou lžičku), jednou jsem se odličovala (pokoušela odlíčit) a dvakrát jsem ho namazala na celé tělo - a je skoro pryč!
Ovšem díky němu už vím, co bych si vzala na opuštěný ostrov (i když by mi asi moc dlouho nevydržel). Můžete si s ním totiž třeba i čistit zuby (to tedy neplánuji, ale v případě nouze...).
Máte taky už svůj kokosák?

10 komentářů:

  1. Kokosovy olej pouzivam do kolacov. Akurat nekupujem tuto znacku z DM, ale vyberam kokosove oleje v bioobchodikoch. Je to lacnejsie. Obcas ho maju dokonca aj v Lidli.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový olej miluju, mám už druhou skleničku :) používám ho na vlasy a na plet :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Na kokosový olej by som nikdy nedala dopustiť! :-)

    http://www.allaboutnathalie.com

    OdpovědětVymazat
  4. Všichni si ho chválí a já ho pořád ještě nezkusila :-( to se musí napravit!

    OdpovědětVymazat
  5. Všade o ňom počujem, ale zatiaľ ho doma nemám. Možno budúci rok :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. kokosový olej je strašne skvelá vec..ja ho používam už druhý rok a používam ho na všetko čo sa dá :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  7. tento je inak jedne z mojich naj! :)
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  8. Mám presne tento z DMka a zbožňujem ho :) robím z neho zubnú pastu, pridávam si ho do kúpeľa, sem tam ho aj na telo :)


    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...