středa 9. listopadu 2016

Kosmetické novinky za říjen

Jak jsem avizovala již dříve, opravdu už nenakupuji jako dřív, takže tu mám jen pár věcí. Vypadá to, že každý měsíc toho mám méně a méně, takže tahle rubrika už nebude asi úplně pravidelně.
Sephora Green tea face mask - Slyšela jsem, že tyhle sephorácké masky jsou hodně dobré, tak jsem si řekla, že ji zkusím, když mi má nejoblíbenější maska z Lush už došla.
Purity Vision kokosový olej - Před lety jsem ho měla a nyní jsem se rozhodla ho znovu pořídit. Hlavně proto, že je to naprosto univerzální věc. Hodlám si ho mazat na tělo a naučit se s ním odličovat, aby mi odpadly všechny ty zbytečnosti, které používám. A taky si na něm udělám palačinky!
Pantene keratin repair oil - Já už těmhle drogérkovým olejíčkům nevěřím a určitě bych si ho nekoupila. Ale kamarádka si ho koupila a donutila mě ho zkusit. A efekt je opravdu ohromující! Moje roztřepené vlasy jsou po něm krásně hebké a uhlazené a nevysušuje je jako většina podobných olejíčků. Naprostá pecka a doporučuji!
Balea Sweet wonderland - Tak jsem zjistila, že už si kupuju jenom tyhle sprcháče. Voní hodně sladce a to já na zimu ráda.
Balea olejový dvoufázový odličovač očí - Inu, sephorácký odličovač mi už dochází a tenhle byl nejlevnější :D Nechtělo se mi za odličovač moc utrácet, tak ho zkusím a uvidím, snad to nebude žádná tragédie.

10 komentářů:

  1. Ten kokosový olej je super, kupuji si ho do zásoby a používám na všechno.
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  2. Sephora masky jsou opravdu bezva, myslím že nákupu nebudeš litovat :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Olejový odličovač som mala tiež,no mňa po nanesení na oči začal štípať. :/

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Som zvedavá čo povieš na ten odličovač, nečítala som naň zatiaľ žiadnu pozitívnu recenziu :). Mne celkom teraz vyhovuje dvojfázový od Alverde a stál myslím niečo viac ako 2 €, takže u vás možno 6O korún.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No celkem se ho začínám bát, když to tady tak čtu...

      Vymazat
  5. Tak dej vědět, jaký je ten odličovač :) Kokosový olej taky hodně ráda používám, primárně na vlasy, ale občas i na vaření a odličování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na něm smažila palačinky, odličovala se a jednou natřela na celé tělo...a skoro půlka už je pryč:/:D

      Vymazat
  6. Ja ten kokosový olej milujem ! Môžem si ho "patlať" na telo :D, do jedla, na vlasy..mala som obdobia, kde ho bolo všade až moc :D :)

    http://beautybylenka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ja používam stále dookola olej na vlasy balea proste za tu cenu je fakt vyborný mala som medzi tým aj olej glis kur ten je viac tekutý bol tiež dobry :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...