neděle 13. listopadu 2016

Vínová je nová černá?

Mám pocit, že vínová už přišla loni, ale letos je teda extrémně všude a musím se přiznat, že se mi tento trend hodně líbí. Našla jsem několik must have kousků, které mám samozřejmě už doma, nebo po nich slintám. Bomber (H&M, 899,-) mám úplně stejný v zelené barvě a chtěla bych i tento, ale uznávám, že mít dva stejné bombery je trochu přinejmenším zvláštní. Ale jestli bude ve slevě, tak se určitě neudržím a bude můj! Lak na nehty (Essence, the darks, I love trends odst. red i am, cca 60,-) jsem vám už ukazovala v Podzimnostech stejně jako tekutou rtěnku (Nyx, odst. Copenhagen, 179,-). Tyhle dvě věci využívám maximálně a hodně si je užívám. Kryt na iPhone se sklenicí vína (ebay, cca 50,-) je prostě boží! Chtěla jsem si ho objednat, ale musím se přiznat, že už mám celkem dost krytů, no...Šála se hodí vždycky (H&M, 299,-) a nějakou vínovou si plánuji pořídit. Už dlouhou dobu jsem sháněla nějaké hezké body (Tally Weijl, 449,-), které bych mohla vzít do společnosti i do klubu. A konečně jsem ho našla! Chtěla bych ještě nějaké podobné se šněrováním, ale vždycky mě zatím odradil materiál. Pokud byste o nějakém věděli, tak určitě napište do komentářů!:)
Co vy a vínová? Líbí se vám, nebo vám vadí, že je teď snad úplně všude?

6 komentářů:

  1. Bombery sú síce všade a každý ich nosí, ale tá vínová u mňa stále vyhráva! Aj body je krásne. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Vínovou zbožňuji a nosím ji skoro každý den! Na mém blogu právě probíhá soutěž. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Já vždycky milovala vínovou, takže mi to vůbec nevadí, že ji teď vidím na každým rohu.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuji vínovou barvu a ty kousky jsou fakt úžasné.

    OdpovědětVymazat
  5. This bomber is amazing! I enjoyed your post very much, keep sharing dear!
    I have also discovered an online magazine, with amazing outfits: MissGrey.ro. Isn’t it wonderful?
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/cum-porti-rochiile-albe-elegante-in-sezonul-rece/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...