středa 2. listopadu 2016

ZMĚNA NÁZVU BLOGU

Mám tu pro vás velice rychlý informativní článek. Rozhodla jsem se změnit název blogu. Důvod je velice prostý - uvědomila jsem si, že má internetová přezdívka je značně infantilní. Tuhle přezdívku jsem používala už dlouho a tak nějak šel čas...A já stárnu a je celkem divné v mých skoro pětadvaceti letech se prezentovat jako Simushka. Takže jsem minimalisticky odstranila pár písmenek a nyní už jen Sim.
Samozřejmě si uvědomuji značné komplikace, někteří mě pod novou adresou nenajdou...Ale já věřím, že se brzy zase všichni shledáme. Pro pravidelné čtenáře se nic nemění. A abych vám tu změnu nějak vynahradila, viděla bych to na nějakou vánoční soutěž, co? :)

6 komentářů:

  1. Mne sa názov páči, držím palce v blogu, nech ti nový názov blogu prinesie šťastie!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Názov blogu si mala aj predtým pekný, ale veď zmena je život. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nový název je určitě lepší. :) I když ani starý mi nepřišel zvlášť infantilní. :D Chápu ale, že člověku po čase přijdou takové přezdívky už trochu dětinské. :) A vánoční soutěž bude super! :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím nevím zda si změnu url zapamatuji. Na nějaký čas si to budu muset dát asi do záložek, nebo napsat do poznámek.

    OdpovědětVymazat
  5. podľa mňa je to super a páči sa mi to viac ako to predtým :) držím palce vo vývoji blogu! :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...