středa 28. prosince 2016

Co jsem dostala k Vánocům 2016

S těmito články se samozřejmě po Vánocích roztrhl pytel. A zjistila jsem, že mě strašně baví číst a kochat se tím, co kdo dostal. Takže proč vám to taky neukázat? Mně letos udělaly radost úplně všechny dárky, dostala jsem vše, co jsem si přála a opravdu jsem nadšená! Pro mě to jsou naprosto nádherné dárky a musím se o svou radost podělit.
Začněme ale zlehka - nejdřív vám představím dárky ode mě pro mě. Old skool vansky jsem dlouho chtěla a pořád na ně koukala, takže když přišel black friday, bylo vymalováno. Stejně tak jsem to měla s vůní od Paco Rabanne Olympea - už nejmíň rok jsem ji chodila očuchávat do parfumerie, a když jsem vyhrála poukázku na 700 korun do Notino.cz, musela jsem si ji vzít. Je to trochu těžší a sladší vůně, ale poslední dobou jsem si na těžší vůně strašně zvykla. V prosinci na mě dolehla nejvíc vánoční nálada za několik let, takže pyžamo se sobem a nápisem "Team Rudolph" a knížka Sněží, sněží byly must have. Knížku mám přečtenou a i když to není žádné velké literární dílo, tak vás v té zimě zahřeje.
A co mi teda Ježíšek přinesl? Ano, ano Monopoly! Přála jsem si nějakou deskovku, protože jich moc nemám. Jsem strašně ráda, že jsem dostala právě Monopoly a navíc světovou edici. Podle mě je ještě lepší, než ta klasická a navíc jednou bych chtěla trochu cestovat, tak mi to přišlo symbolické. Na mém wishlistu jsou ještě Activity a Scrabble.
Toto jsou zástupci jediných měkoušů. Zjistila jsem, že nemám moc vysokých ponožek a v zimních botách se mi kotníčkové vždy shrnou. Tyhle jsou sice jako adventní kalendář, ale tak co :D A bodýčko jsem si sama vybrala, mám už úplně stejné ve vínové barvě, ale černému jsem nemohla odolat.
Tenhle dárek jsem si taky vybrala sama (a Ježíšek koupil). Rozhodla jsem se omezit kafe a pít matcha tea a když nabízeli na jejich stránkách tento výhodný set, neodolala jsem. Největší radost mám ze zelené sklenice, protože barvu si nemůžete vybrat, ale pošlou náhodnou. A zelená mi k matche prostě nejvíc sedí.
Letos jsem Ježíškovi hodně pomáhala, ale myslím, že je lepší si říct, co byste tak chtěli, než dostat něco, co fakt nechcete. Takže jsem napověděla, že v Manufaktuře miluji edici Grep a pomeranč. Ta vůně mě nabíjí novou energií. Trochu mě mrzí, že už nevyrábí tělové krémy, takže mám "jenom" sprchový gel a tuhé mýdlo. Stejně tak jsem Ježíškovi poradila s tímle božským parfémem Lanvin Eclat D'Arpege - je to nádherná jemná, nevtíravá vůně na podzim/jaro a naprosto ji miluji. Lesk na rty přesně v mojí barvě (tmavší červená) bylo ale překvapení a dokonce má světýlko a zrcátko, takže se můžete namalovat i ve tmě! To je aspoň vynález!
Velkým překvapením pro mě byla tahle jahůdková sada, která obsahuje peeling, tělový krém a sprchový gel. No nejsou ty obaly naprosto roztomilé? Navíc nádherně jahodově voní a připomíná mi cosi z dětství.
Jinak moje kamarádky se naprosto zbláznily. Od jedné jsem dostala diář Momenteeczech. Což jsem teda věděla, protože když jsem se radovala ze svého diáře od Teribear, přišlo přiznání. Teribear jsem teda poslala dál, protože by byl hřích nepoužívat něco tak úžasného, jako je právě tento diář. Zřejmě ho nemusím ani představovat, je to přesně ten diář, kde se dají vytahovat a zase zandávat stránky. Od druhých kamarádek jsem pak dostala monstrózně velikou svíčku od Yankee Candle s vůni Pink Sands. A aby toho nebylo málo, ještě úplně roztomilý parfém do kabelky Decadence od Marca Jacobse. Je to taková těžší vůně spíš na večer, ale jak už jsem říkala, nějak jsem se do těch těžších vůni zamilovala. Nejen, že má nádherný flakonek, ale i krabička naprosto vystihuje název - je z tmavě zeleného sametu a úplně z ní sálá to dekadentní tajemno. Voní nádherně, ještě jsem tak zajímavou vůni necítila, ale rozhodně to nebude pro každého. Mě ale hned okouzlila. A jen tak mimochodem, jsem velký fanoušek dekadentních věcí.
Diář jsem vám musela vyfotit i otevřený, co stránka, to je prostě radost pohledět. A tenhle nápis navíc naprosto dokonale odkazuje na můj poslední dárek. 
A to je tohle úžasné oboustranné mintové povlečení s motivem Paříže (a hlavně Eiffelovky). V Paříži jsem zatím byla jen jednou a doufám, že ne naposledy. Z každého dárku mám nesmírnou radost a ani se mi nechce věřit, že jsem letos byla tak moc hodná.
Doufám, že jste si Vánoce taky užili a napište mi, který dárek vám udělal největší radost:) 

14 komentářů:

  1. Knížku Sněží, sněží jsem si hodně přála a Ježíšek přání vyplnil, už se na ní těším. Velkou radost mi také udělala velká kabelka a samozřejmě ponožky :)

    Travel and fun with Kate

    OdpovědětVymazat
  2. To pyžamo s Rudolfem je úžasný! Já ho letos našla pod stromečkem, tak mám z něj obrovskou radost :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky. To pyžamo a povlečení je nádherné. ♥
    Já mám letos asi největší radost z krytu na mobil. Spojily se tam mé dva oblíbené motivy a vzniklo něco kouzelného. Ale i ostatní dárky mě samozřejmě potěšily. Letos jsem nevěděla, co bych chtěla, a proto jsem převážně dostala peníze. Příští rok to musím napravit a poslat Ježíškovi dopis.♥
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky! Povlečení je opravdu krásné! Já jsem měla radost ze Všech dárků. Nejvíc mě potěšila parní žehlička a parfém od TM :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Každý jeden darček je úžasný! Ten diár sa mi neskutočne páči v tom aký je prepracovaný. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ty jsi musela být hodná. Dárečky jsou krásné, brala bych je všechny...teda kromě Matcha, to nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne, každý jeden je fakt krásny :) A prajem krásne prežitie sviatkov a krásny Nový rok. <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala jsi přímo krásné dárečky :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne darčeky, najviac ma zaujal Matcha čaj a zápisník. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé darčeky, yankee candles zbožňujem a ten zápisník je tiež skvelý :) sledujem ťa :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. ktosi poslúchal, pekné darčeky :) a ten diár

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné darčeky!:) Ten svetrík je roztomilý a tie ponožky!:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...