středa 14. prosince 2016

Sephora Booster čistoty

Se změnou počasí se mi samozřejmě zhoršila pleť. Kamarádka mi ukázala tohle sérum, že jí hodně pomohlo. Takže jsem si ho hned objednala také. A musím říct, že jsem z něho fakt nadšená!
Sérum má během 14 dní pleť vyčistit a minimalizovat viditelnost pórů a nedokonalostí. Používá se jako dvoutýdenní kůra (při střídání ročních období) a i když se může použít i samostatně, mám radši když ho vmíchám do krému. Krásně čistě voní a s krémem vůbec nevysušuje, ale přitom čistí. Hlavní složkou je zinek, který zaútočí se všemi nedokonalostmi.
Ráno i večer si do krému nakapu 5 kapek a je to. Používám ho už tak dva týdny a opravdu vidím zlepšení. Úplně jsem si ho zamilovala, protože krém trochu naředí a osobně je mi to příjemnější. Ačkoli jsem k těmto značkám parfumerií skeptická (v oblasti pečující kosmetiky), musím uznat, že booster je opravdu účinný a celkem uvažuji, že si postupně koupím všechny. V nabídce najdete ještě booster pro oživení unavené pleti a booster zářivosti pro matnou a nepravidelnou pleť. Nejvíc se mi právě líbí, že vám stačí jeden krém, ale můžete používat různé boostery a měnit tak jeho vlastnosti, no není to praktické?
Máte rádi boostery? 

4 komentáře:

  1. tak o tomto čítam prvýkrát :) pojem booster je mi v kozmetike neznámy :) ale znie to teda naozaj zázračne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem o nicem podobnem neslysela :) ale vypada to zajimave.

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok. Na tento booster som už pozerala na Sephora e-shope, ale nevedela som sa rozhodnúť či ho kúpiť, alebo nie. Presvedčila si ma. :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...