středa 21. prosince 2016

Vánočnosti (vánoční radosti)

Máte už koupené a zabalené všechny dárky? Já jsem tento rok dělala vše s předstihem, protože už jsem se nemohla dočkat! Letos si Vánoce opravdu užívám! Každé období v roce je něčím výjimečné a na Vánoce se vždy moc těším a to ne kvůli dárkům, ale uživám si tu atmosféru. Vše je nádherně vyzdobené, všude svítí světýlka, kavárny nabízejí perníčkové latté...Stačí mi první sníh a mám radost jak malé dítě. I když je den úplně na nic, nedaří se mi, nejradši bych se viděla zachumlaná v posteli - první vločka mi vykouzlí úsměv na tváři a najednou prostě cítím radost. A když zrovna není sníh, tak se obklopuji jinými malými radostmi.
Naprosto miluju vánoční věci a už mám slušnou výbavičku. Samozřejmostí jsou vánoční bačkory a konečně jsem si pořídila i vánoční pyžamo, které jsem původně chtěla koupit jako dárek, ale bylo tak roztomilé, že jsem si ho prostě nechala. :) 
Vánoční atmosféru si můžete vytvořit úplně jednoduše - výpravou do lesa, odkud si přinesete několik šišek, usušit jablka a pomeranče (které letos používám jako ozdoby na dárky), zapálit si vánoční svíčku nebo vosk, či si udělat čaj do vánočního hrníčku. A protože v zimě bývám dost nemocná, pořídila jsem si i stylové vánoční papírové kapesníčky
I když červenou moc nenosím, je to pro mě typická vánoční barva. A proto ji o Vánocích nosím víc než kdy jindy. Největší klasika je červená kostkovaná košile, i když ji teď má každý hipster, pro mě je to hlavně vánoční oděv. A samozřejmě vánoční ponožky! Opravdu je někdo, kdo ještě nemá ponožky s jelenem, sobem, perníčkem nebo jiným symbolem Vánoc? 
Loni mě to chytlo a pořídila jsem si vánoční svetr. Sice trochu kouše, stál šest stovek (zanedlouho ho zlevnili na dvě), ale i tak se mi moc líbí a mám ho ráda. Už tak od listopadu se na něj těším a v prosinci ho nosívám celkem často (je to vlastně jediný měsíc, kdy ho můžu nosit). V tomhle období miluju motiv sobů a jelenů, takže ani na svetru nesmí chybět! 
A právě ke svetru jsem si pořídila i tento vánoční náhrdelník. Nejvíc se mi líbil jelen, ale můžete si přívěsky vyměňovat. Tenhle jsem koupila loni v H&M, ale nádherné vánoční náhrdelníky a náušnice mají třeba i v Claire's.

Konečně mám svoje sobí parohy! Vážně nechápu, že jsem bez nich byla celých svých čtyřiadvacet let! Jsou opravdu úžasné a hodlám si je vzít ke stromečku, nestyďte se za svoje vánoční sobí parohy a noste je co nejvíce! 
A samozřejmě nemohou chybět vánoční malovátka. Nehty mi zdobí převážně červené laky - Avon nailwear pro + (odst. real red), Essence the gel nail polish (odst. 17 juicy love) a cukrový lak Gabriella Salvete Sugar enamel (odst. Passione 04). Vánoční specialitou je potom lak obsahující zlaté třpytky. Na rty pak patří klasika všech klasik - červená rtěnka. Vlastním Essence (odst. 02 All you need is red), Rimmel by Kate Moss (odst. 111 Kiss of life), která je trochu tmavší a mám ji radši a mojí úplně nejoblíbenější červenou je teď tekutá matná rtěnka od Nyxu (odst. Monte Carlo). 
Doufám, že si užíváte vánoční náladu a přeji vám ty nejkrásnější Vánoce! 

6 komentářů:

  1. Koupeno a zabaleno, sice na poslední chvilku, ale přece. Hodně se mi líbí sušené ovoce na dárcích. A ta zlato červená kombinace ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tie fotky sú krásne, úplne vystihujú všetko typické ohľadom Vianoc! Síce je už po nich, no verím, že si ich mala krásne a užila si si sviatky.:)

    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  3. wau toto je neskutočný článok ! tie obrázky su fantastické strašne vyžaruju taku vianočnu dobrú náladu :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto príspevky môžem. Škoda že už je po Vinaociach, mám rada to obdobie.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...