středa 11. ledna 2017

Kartáček Siwak aneb větev na čištění zubů?

Jestli vůbec netušíte o co jde, tak jsme na tom byli úplně stejně. Když mi ho kamarádka dávala, viděla jsem ho úplně poprvé v životě a předtím jsem o něm ani neslyšela. Ale poznávání nových věcí mě celkem dost baví, takže jsem byla ráda, že jsem si zase o něco rozšířila obzory.
Kartáček Siwak je prostě větev. Větev, se kterou si čistíte zuby. Jo, zní to divně. Já, která si několik let kupuju Curaprox ultra soft si teď budu čistit zuby větví. Ale proč vlastně ne?
Co slibuje: čistí a bělí zuby, osvěžuje dech, odbourává zubní kámen, posiluje dásně, omezuje záněty v ústech, odstraňuje plak a skvrny ze zubů, dodává zubům lesk, snižuje zápach z úst, obsahuje vitamíny a minerály. 
Jedná se tedy o kořen/větvičku stromu Salvadora persica. Návody, jak se vlastně používá si můžete přečíst na internetu, takže se spíš zaměřím čistě na mé pocity. První dojem tedy nebyl úplně nejlepší. Tahle větev totiž strašně zvláštně zapáchá. Neumím to absolutně popsat ani k ničemu přirovnat, ale dělá se mi z toho celkem špatně. Nejsem ale přece z cukru, takže jsem si řekla, že to dám! Nejdříve jsem tedy oloupala vrchní kůru o šířce malíčku, pak chvíli žmoulala a kousala větev, než se z ní vytvořily štětinky. Když se tak snad po deseti minutách konečně stalo, mohla jsem čistit. Pocitově mi to přijde, jako když si chcete vyčistit zuby mrkví. Oproti běžnému kartáčku je to samozřejmě tvrdší. Ale je to taky o zvyku. 
Kartáček /tedy větev/ ale kupodivu zuby čistí opravdu dobře. Jsou po něm úplně naleštěné a vydrží tak celou noc. Ráno se vzbudíte a máte stejně naleštěné zuby, jako po čištění před spaním, což mi přijde až neuvěřitelné. Žádný plak ani nepříjemný pocit v puse. Bohužel, tím, že je to větvička - nedosáhne všude. Dobře se s ní dají čistit jen přední zuby z přední strany. Taky by měla mít bělící účinek a opravdu se mi zdá, že jsou zuby bělejší.
Jelikož se s ní nedostanete na zadní zuby, viděla bych její použití jen jako doplňkovou činnost. Dělám to tak, že si vyčistím klasicky zuby jak jsem zvyklá a v průběhu dne nebo večer ještě použiju větvičku. Na závěr jsem vše přehledně shrnula:
+ čistí a leští zuby
+ můžete čistit kdekoli (třeba v posteli, protože nepotřebujete pastu), skvělý na cestování
+ bělí zuby
+ dlouho svěží dech
- opravdu divně páchne
- nedosáhne na všechny zuby (ze zadní strany a na zadní zuby)
- je tvrdší než kartáček
Máte se Siwakem zkušenost nebo o něm slyšíte poprvé?

11 komentářů:

  1. Tak to docela koukám, co všechno existuje :D o tomto "kartáčku" jsem ještě neslyšela :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Slyším o tom prvně, ale moc mě to neoslovilo, zůstanu spíš u normílních kartáčků. Kor mě odrazuje to, že e tvrdší, mám ten nejměkkčí kartáček a přesto mi je občas nepříjemný, s tímhle bych to asi nedala. :D
    Ale je to zajímavé!

    Fakynn

    OdpovědětVymazat
  3. počujem prvýkrát :) čo už nevymyslia :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Moje první reakce byla „Co to saaakraa..“ ale víš co? Přesvědčila jsi mě si to objednat. Za tu cenu proč ne.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo co? Tak o tom jsme nikdy neslyšela, ale hodně mě to zaujalo. To chci zkusit!
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak vidím úplně poprvé a přišlo mi to ze začátku opravdu vtipné :D Čistit si zuby větví :D Ale určitě by me to lákalo vyzkoušet :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. čo?? prvý krát o tom počujem a normálne si ma presvedčila, že by som to aj vyskúšala :) keď to robí naleštené zuby a trochu aj bieli.. odpadnem, čo nevymyslia :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem o tom slyšela mockrát, ale pro mě by to bylo nepoužitelné, jelikož mám trochu předkus a tak bych si tím nevyčistila ani ty přední zuby, jelikož na nich prostě nezkousnu :D :(.

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
  9. Na mě tento kartáček pořád někde vyskakuje hlavně teda na fb, ale neměla jsem odvahu ho zkusit, tohle je vlastně první recenze, kterou na něj čtu a docela mě překvapil, ale asi se ještě budu chvilku přesvědčovat, no jestli bělí a naleští zuby tak super.

    OdpovědětVymazat
  10. O tom slyším poprvé :D ale zní to zajímavě. I mě baví zkoušet nový věci, takže díky za info, podívám se po něm :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pobavila mě tvá věta :-D : Já, která si několik let kupuju Curaprox ultra soft si teď budu čistit zuby větví.
    Já tohle znám z Afriky, ze Senegalu, ty tohle používají a hlavně těch klacíků tam mají na každém rohu. Myslím že se pomalu ale jistě blížíme o krok zpět (myslím to v dobrém). Když se zamyslím nad tím jaké sr***y cpou do zubních past, možná je tahle kravinka daleko lepší a je to 100% přírodní :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...