neděle 29. ledna 2017

Kosmetické novinky za leden

Jak jsem se minule vytahovala, že už vlastně nic nekupuju a jak žiju minimalisticky, tak stačil jeden měsíc, aby to všechno bylo pryč. Opravdu dlouho jsem si skoro nic nekupovala a pak přišla taková nákupní horečka. Znáte to, třeba když jste na dietě, držíte se, držíte a pak sníte brambůrky, čokoládu a zapijete to colou. Tak tohle se stalo.
Může za to Yves Rocher. Přišel mi domů ten jejich letáček se slevami a dárky a bylo jasno. Rose gold hodinky a náramek jsem si nemohla nechat ujít, takže jsem vymýšlela, co si koupím, abych dárky dostala. Zrovna mi docházel jejich šampon podporující růst vlasů, se kterým jsem opravdu spokojená, takže druhé balení byla jasná volba. Aby těch šamponů nebylo málo, přihodila jsem do košíku i šampon pro větší objem vlasů. Pak jsem si vybrala jejich bestseller - jemný sprchový gel s výtažkem z vilínu a k němu i druhou verzi sprchový krémový gel 2 v 1 s výtažkem z vilínu.
Protože mám neustále problémy s pletí, rozhodla jsem se pro hloubkově čistící masku Pure system, kterou jsem použila zatím asi jen dvakrát, ale nepřijde mi moc dobrá. Na čistící gel Hydra Végétal jsem ovšem zvědavá. U pokladny jsem pak zahlédla ještě čistící masku pro smíšenou až mastnou pleť, tak jsem si ji vzala taky.
Z hodinek a náramku jsem opravdu nadšená, po dlouhé době se jim zas něco povedlo. Z drogerie dm jsem si odnesla pěnu na ruce avokádový olej & aloe vera od značky Balea, která mi strašně voní a (nebudu lhát) zaujal mě i obal. Jelikož je to balení s pumpičkou, úplně to vidím někde na pracovním stole. A abych své vlčí nákupy dokončila úplně, v Lidlu jsem objevila dětský olej s plameňákama, který strašně krásně voní a nádherný zápisnik s motivem růží, to já mám moc ráda. A taky se mi hodí k tomu krému na ruce, no ne? :D

14 komentářů:

  1. Super věci, Yves Rocher mám moc ráda :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zápisník i hodinky jsou nádherné. Z kosmetiky mě nejvíce zaujaly produkty od Yves Rocher, ty miluju. :)
    Yane nee

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužiaľ, značke Yves Rocher sa musím vyhýbať. Neviem, či to bolo spôsobené práve ňou ale od doby, kedy som začala používať ich sprchový gél, sa mi neskutočne vyhádzala pokožka na pleciach. Takže som ju pre istotu prestala používať a teraz používam neparfumovane sprchove mlieka od Dove.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zápisník je boží!a šampon vyzkouším BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám doma tiež zľavové kupóny od Yves Rocher a chystám sa tam budúci týždeň, takže možno skončím podobne ako ty :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Yves Rocher mám ráda - měla jsem od nich šampón, sprchový gel. A byla jsem spokojená. Nejvíc mě lákají jejich sprchové gely, ty vypadají a voní úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. yves rocher šampony nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. šampóniky od YR som ešte neskúšala, ale vyzerajú veľmi dobre. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. Nakupnu horucku poznam velmi dobre, myslim ze v january som skor zhorela, ako mala horucku :D inak hodinky aj privesok su naozaj krasne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten olej s plameniakom mám aj ja a musím povedať, že je super :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé vecičky! Od YR som ešte zatiaľ nemala nič, no plánujem kúpiť, pretože už len ich obchodík u nás v meste je nádherný :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem s YR většinou vždycky spokojená, ale z tvých přípravků žádný nevlastním :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné produkty! Od YR mám také pár produktů, nicméně tyto jsem ještě nezkoušela ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  14. Od YR máme doma šampon:) celkem jsem si tuto značku oblíbila.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...