neděle 22. ledna 2017

Moje oblíbené parfémy (zima 2016/2017)

Skoro rok a půl jsem používala jeden parfém, protože mi ani nic jiného nevonělo. Měla jsem dobrý pocit, protože mám radši míň parfémů a mám ráda, když má člověk svou vůni a tolik je nestřídá. Ke konci roku se to ale nějak zvrhlo. V listopadu mě najednou napadla vůně, kterou jsem nutně potřebovala na zimu. V prosinci jsem si koupila další. A pak jsem taky něco dostala pod stromeček. 
Najednou se mi zaplnil celý můj (domeček) talířek na parfémy. I když se snažím být minimalistou, vůně jsou pro mě důležité. Myslím, že by se neměly zařazovat do materiálních věcí, protože vytváří nemateriálno. Vytváří první dojmy, vzpomínky na lidi, ale i místa. A taky spoluvytváří naši osobnost. Tady jsou moje nejoblíbenější podzimní a zimní vůně a to nejen tohoto roku. 
Miss Dior Eau De Toilette (2013) - Jak můžete vidět, už mi jí moc nezbývá. Tuhle vůni používám už tak dva roky a poslední rok jsem ji používala v kuse. Jedná se sice o toaletku, ale věřte, že je hodně silná a vydrží celý den. Parfém Miss Dior je na mě stále trochu těžký, i když rozhodně ne tak těžký jako třeba Chanel no.5, ke kterému jsem zatím nedospěla. Proto mám radši tuhle toaletku, která je na mě tak akorát. Protože jsem Diora používala opravdu dlouho, mám s ním spojeno spoustu vzpomínek a je to moje srdcovka. Hodí se na všechny roční období, protože je sladký, ale zároveň ne nějak moc. Stejně tak i na všechny příležitosti, nosím ho přes den i večer. Je to taková moje šťastná vůně a prostě klasika, která nikdy nezklame.
Hlava - neroli
Srdce - růže
Základ - pačuli
Chloé Love, Chloé Eau De Parfum - To je ta vůně, kterou jsem nutně potřebovala na zimu. Přijde mi taková hřejivá a přívětivá. Taková, co vás v té zimě prostě zahřeje. Chloé parfémy miluju, mám ráda ty pudrové tóny, miluji tu vůni čistoty. Když jsem ji měla před lety, tak mi kamarád řekl, že voním jako mýdlo, což asi nebyl úplně kompliment, ale měl pravdu. Je trochu jako mýdlo, ale právě ta vůně čistoty se mi líbí. Je celkem dost silná, ale časem jsem si zvykla.
Hlava - růžový pepř, květ pomerančovníku
Srdce - hyacint, šeřík, vistárie, kosatec, heliotrop
Základ - pižmo, pudrové tóny, rýže
Paco Rabanne Olympea Eau de Parfum - Než jsem si tento parfém koupila, přišel mi spíše těžší. Ale od doby, co Olympeu denně používám mi přijde jako neskutečně lehká, jemná a nevtíravá vůně. Je sladší a dřevitá, rozhodně žádnej ovocňák na léto. I když samozřejmě i na léto je díky vanilce víc než vhodná. Řekla bych, že právě vanilka je v tomto parfému nejvíc cítit. Aktuálně je to moje nejpoužívanější vůně a úplně jsem se do ní zamilovala. Akorát mi přijde, že moc nevydrží, takže se musím za den několikrát převonět.
Hlava - jasmín, zázvor, mandarinka
Srdce - sůl, vanilka
Základ - santalové dřevo, kašmírové dřevo, ambra
Marc Jacobs Decadence Eau De Parfum - Kdyby mi přišla pozvánka ke Gatsbymu, vzala bych si právě tento parfém. Nikdy předtím jsem nic podobného necítila. Je to naprosto unikátní vůně, nepřirovnatelná a nepopsatelná. Je celkem těžká, ale stále nositelná i na den. Vůně naprosto koresponduje s názvem i flakonem - prostě je dekadentní a tajemná. Dostala jsem miniaturku a přemýšlím nad velkým balením, protože mě opravdu hodně zaujala. Určitě ji v parfumerii zkuste, protože je hodně specifická a i na samotného Jacobse hodně odlišná (oproti všem těm květinovým Daisy).
Hlava - šafrán, švestka, iris
Srdce - bulharská růže, jasmín, orris
Základ - vetiver, papyrus, jantar

7 komentářů:

  1. Marc Jacobs ma zaujal už dávnejšie..to balenie! :) musím ju aspoň skúsiť najbližšie v drogérke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem úplně ujetá na parfémy. Ten první od Chloe znám moc dobře a voní mi. Zbytek znám, ale nevybavuju si jejich vůni. Každopádně ta od MJ má krásný a zajímavý flakonek. Já jsem si koupila od Giorgio Armani - Si a je naprosto úžasná!!! a používám hodně i Marca Jacobse Eau So Fresh. Paradoxně i hodně levná vůně od Avonu Celebré, kterou používám jen tak, když jdu ven, voní naprosto skvěle a dlouho a hodně lidí mi ji už několikrát pochválilo. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Po Vánocích mam doma kopu parfémů, že ani nevím, kterým se dříve vonět. Tu Miss Dior jsem dříve měla a voněla úžasně, akorát já chci pořád zkoušet něco nového, takže parfémy měním, ale tenhle byl fakt super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  4. Z uvedený naprosto miluju Chloé, ta ke dokonalá. Ostatní po čuchu v parfumerkách už mě tolik neoslnily ale obaly mají krásné :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Já svůj ideální parfém pořád hledám. Ovocné a sladší vůně mi ke mně moc nesedí, takže jsem se příliš neinspirovala. Na druhou stranu tuším, co od nich čekat, protože vyzkoušet všechny dostupné je nereálné. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...