úterý 3. ledna 2017

TOP produkty roku 2016

Největším objevem tohoto roku je určitě Havlíkova přírodní apotéka. Zamilovala jsem si jejich Pečující a čistící ranní masku (3-minutovou), krém Krásná slečna a Bylinnou osvěžující a hydratační pleťovou vodu. Po téhle trojici produktů sahám každý den a mám už několikáté balení.
Velký objev jsou pro mě hlavně šampony - Aussie Aussome Volume, který vlasům opravdu dodá objem, že si všímalo i okolí a Yves Rocher stimulující růst vlasů. S růstem vlasů mám problém, protože mi vždy dosáhnou určité délky, ale víc už nerostou. Díky tomuhle šamponu mi ale moji obvyklou délku doopravdy přerostly a mám tak konečně naději na dlouhé vlasy, které si přeji. Taky jsem letos propadla olejíčkům a tekutým krystalům. Nejlepší olejíček z drogerie je pro mě Pantene Keratin repair oil a tekuté krystaly mám od kadeřnice.
Několik let jsem používala Rexonu a až teď jsem zjistila, jak skvělý je antiperspirant Dove. Miluji tu vůni čistoty a vydrží mi celý den. Taky jsem objevila ústní vodu od Alverde, která je opravdu super a hlavně nepálí jako ostatní ústní vody. Jiné gumičky než Invisibobble už nepoužívám, konečně mě nikde nic netahá. A lakovat si nehty bez base a top coatu od Essence? Ani náhodou!
Některá malovátka tu byla už loni, ale to jenom potvrzuje to, že jsou opravdu top. Na oční okolí používám oční krém od Alverde a benefití Puff off!, který už mi dochází a musím ho mít znovu. Ačkoli make-upy celkem střídám, jiný korektor než Camouflage od Catrice už nepoužívám. Stejně tak je to s bronzerem Hoola od Benefitu a tvářenkou Love Flush od Too Faced, to jsou prostě držáci, kteří nikdy nezklamou. Občas mám tendenci střídat řasenky, ale vždycky mě to akorát utvrdí v tom, že nejlepší z nejlepších je One by One od Maybelline. A i když mám spoustu skvělých balzámů, nejlíp se mi stejně používá Eos.
Posledním letošním objevem jsou tekuté rtěnky od Nyxu. Jiné už vlastně ani moc nepoužívám. Mají skvělý aplikátor, konzistenci a dlouho vydrží. Soft matte lip creamy mám v odstínech Monte Carlo a Copenhagen. Nyx Lingerie v odstínu Embellishment, který mi ale moc nesedí nebo mi bude dlouho trvat, než si na něj zvyknu. Je to hodně zvláštní odstín, vypadám v něm jako upír, ale plánuji ještě Exotic, tak doufám, že to bude lepší. 
Jaký kosmetický objev jste v roce 2016 učinily vy?

21 komentářů:

  1. Ranní 3-minutovou masku mám doma také a je super, krásně bylinkově voní a pleť vyčistí, i když si ji udělám večer a ne ráno :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Perfeknté produkty!:) Z tohto zoznamu som používala len ten deo od Dove, ale radšej mám tuhý:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný šampon od Yves Rocher, nemohu si stěžovat. :) Vůbec celá značka mi hrozně přirostla k srdci, a poslední dobou mám všechno jen od nich! :)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Havlíka som skúšala tiež a aj Alverde mám vcelku rada :)


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takový Eos mám taky a i když používám spoustu jiných balzámů, kterých mám nespočet, tak na tenhle prostě nedám dopustit :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Aussie šampóny mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné produkty, ten korektor od Catrise mám také, ale že bych z něj byla tak vodvařená to já nejsem, znám lepší.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda Havlíka neznám, ale ze všech stran na něj slyším samou chválu ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  9. Havlíka by som chcela niekedy vyskúšať, veľmi lákavo vyzerajú tie produtky :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Na Havlíka už dlhšie pozerám, takže v blízkej dobe si pravdepodobne niečo kúpim :) Vďaka za tip na krém na očné okolie od Alverde, určite sa po ňom pozriem :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  11. NYX lingerie chcem už aj ja vyskuušať čím skor kráyn farby su to :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  12. Super shrnuti:) Dekuji za tipy;)

    Rada bych te pozvala na svoji giveaway tu: -GIVEAWAY-
    Budu rada kdyz se pripojis:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek! Plno zajímavých produktů :)
    Krém Krásná slečna bych chtěla vyzkoušet. Melounový eos je můj oblíbený. Korektor od Catrice používám, ale není můj nejoblíbenější. Ráda bych vyzkoušela jeho tekutou verzi. A NYX matné lip creamy jsou bezkonkurenční. Můj oblíbený odstín je Cannes :)

    Novoroční soutěž s Astrid

    OdpovědětVymazat
  14. Yves Rocher som mala aj sprchový gél aj telové mlieko, ale bohužiaľ mi vôbec nesadli. Mám na ne akúsi alergiu. Za to Catrice korektor milujem a o NYX tekutých rúžoch som už počula, ale ešte som si žiaden nekúpila.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  15. Tieto články mám najradšej! :)
    Korektor od Catrice som videla už vo viacerých podobných článkoch a som rada, že ho mám doma. Lenže najprv musím spotrebovať to, čo mám otvorené a potom sa vrhnem aj naňho.
    A úplne súhlasím s tekutými rúžmi od NYX, úplne ich milujem.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  16. Opäť vidím ten korektro Catrice. Aj ja som ho musela zaradit do topky za rok 2016, lebo je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  17. Já o něm něco maličko četla na slevomatu, ale dostala jsem elektrický kartáček a nemůžu si stěžovat ^^. Dej vědět třeba za měsíc - dva, jak to dlouhodobě mění stav zubů ^^.

    OdpovědětVymazat
  18. Havlíka bych chtěla zkusit, a koukám, že korektor Catrice milujeme snad všechny :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Havlíková je skvelá! na šampón na rast vláskov sa pozriem, a ja mám tiež rada Dove antiperspiranty, ale ten s béžovým štuplíkom :)

    OdpovědětVymazat
  20. S vlasy mam stejný problém! Nikdy nedorostou víc, než do určité délky. To mě mrzí, že jsem o tomto šamponu nevěděla dříve, tady si ho bohužel nepořídim :/ Každopádně ten Aussie snad najdu :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...