pondělí 27. února 2017

My daily routine (skincare)

Tak nějak cítím ve vzduchu jaro! Proto jsem si místo teplé varianty matcha tea rozhodla udělat ledovou. A pak mě to napadlo. Že vám ukážu svoje ráno se vším všudy.
Každé ráno si natrhám čerstvé tulipány, upeču medovník a zapíjím to ledovým matcha tea. Pak jen tak sedím, koukám z okna a listuji diářem. Tak přesně takhle to není. Tulipány jsou umělé, medovník zbyl z oslavy narozenin (a taky je fotogeničtější než bílý jogurt s musli zalitý javorovým sirupem, který běžně snídám), ale matchu si většinou dávám. Tuhle variantu můžu doporučit - matchu zalijete studenou vodou, přidáte hodně citronu, pak nějaký sirup - já zrovna použila agávový, ale můžete jakýkoli a nakonec tam přidáte několik kostek ledu. Osvěžující nápoj hotov.
V koupelně jsem si vytvořila velice příjemný rituál. Zatímco si čistím zuby, o moji pleť se stará Pečující a čistící ranní maska (3-minutová) od Havlíkovy přírodní apotéky. Tenhle krok mě každé ráno probere a nesmírně si ho užívám. Poté na pleť ještě aplikuji Bylinnou osvěžující a hydratační vodu od stejné značky a dříve jsem dávala i krém Krásná slečna. Jelikož mě ale zaujal okurkový hydratační pleťový krém a maska 2 v 1 od Manufaktury, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Naprosto božsky voní (tak krásně čistě) a krémy od Manufaktury prostě miluji. Pak se namaluji a můžu vyrazit do světa.
Večer začíná projekt odličování. Nejdříve použiji micelární vodu, teď mám Normaderm od Vichy, ale často je střídám. Pak odlíčím oči dvoufázovým odličovačem očí, které také často střídám, ale tenhle od Garnieru je můj oblíbený, protože obsahuje arganový olej a zároveň posiluje řasy. Poté odcházím do sprchy, kde použiji čistící gel na obličej, zase je všemožně střídám a teď mám tenhle Hydra vegétal od Yves Rocher, se kterým jsem spokojená. Až po tomhle kroku považuji svou pleť za vyčištěnou. Když si vzpomenu, použiji pleťovou vodu jako ráno (to ale moc často nebývá). Na co ale (už!) nezapomínám je se na noc pořádně namazat. Proto mám ráda krémy, které mohu použít jak ráno, tak večer. Takže svou péči uzavírám zase okurkovým krémem a klidně dám i silnější vrstvu.
Bez čeho si svoji denní rutinu neumíte představit?

16 komentářů:

  1. Ty si mě mega nalákala na ten okurkový krém, i se mi líbí ta rutina s maskou, když si čistíš zuby, chytrý :) No já si říkala, kde bydlíš, že si jdeš denně ráno pro tulipány :D Já bych třeba neodešla ráno bez umyté pleti a krému, bych se cítila nesvá :) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Určite bez jemného dvojfázového odličovača Garnier, s tým sa mi oči odličujú parádne. Rovnako milujem svoj ružový krém na noc. A ráno si vždy pleť vyčistím hydratačným mydlom, vždy iným, momentálne mám nejaké od Havlíka, no na to, že ide o prírodné mydlo sa roztápa dosť rýchlo, skoro ako normálne mydlá čo sa mi veľmi nezdá.

    OdpovědětVymazat
  3. svoju beauty rutinu si určite neviem predstaviť bez očného krému, kedysi som vôbec nepoužívala, no s narastajúcim vekom :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky o svoji pleť pečuješ! Já si svojí rutinu nedokážu představit bez dokonalého odlíčení, hydratačního a očního krému a pomády na rty. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ta Manufaktura se mi líbí, musím omrknout ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. Pred dvoma dnami som citila vo vzduchu aj ja jar, avsak tento pocit sa dnes pri vyhlade z okna pominul, pretoze je strasne hnusne. Inak velmi pekny clanok, tuto kozmetiku nepoznam, ale vyzera strasne pekne a dobre :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip na tříminutovou masku, už si jí googluju:-). Jsem takový ten vstávač na poslední chvíli a doma trávím tak 20 min než vyrazím do práce. Okurkový krém od Manufaktury mám taky - takové letní osvěžení a nově teď taky zkouším domácí pleťovou vodu, co jsem si vyrobila z růžové vody a šípkového oleje.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja používam Micelárku od Yves Rocher - sensitive vegetal a mám od nich tiež čistiaci gél, len z inej rady - je to Pure cleaning a taktiež aj krémik, ale ten natieram len len lokálne, lebo dosť vysušuje, inak používam obyčajnú niveu, ktorú zmiešam s pár kvapkami pleťového oleja od Avon (recenzia na mojom blogu) ... a ako pleťovú vodu mám prírodnú rúžovú a ľevandulovú od Soaphoria :) ....inak ma zaujala tá 3-minútová maska, musím sa na ňu pozrieť :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tiež používam micelárku od Garnier ale tú dvojfázovú s olejom. Určite sa však chcem pozrieť aj po ďalších. Príchod jari cítim aj ja, keďže sa mi vyskytujú prvé alergické reakcie :/

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  10. Super produkty na pleť, Manufaktura je výborná značka, určite si spokojná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  11. Garnier používam aj ja a som fakt spokojná :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  12. Já si teď nově pořídila mýdlo na problematickou pleť od Soaphoria, které je skvělé. Právě bez něj bych si mou skincare nedovedla představit.

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelý článok:) Veľmi by som chcela vyskúšať niečo od Havlíkovej prírodnej apotéky:) Gél od YR mám aj ja a som veľmi spokojná:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  14. skvelý článok:) manufaktura je super značka, mám od nej veľa produktov a neviem sa vynachváliť:) určite by som však chcela skúsiť niečo od havlíkovej prírodnej apotéky:)

    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ja bych chtěla něco vyzkoušet od Havlíkovi apotéky,. Jinak moji denní rutinu si nedokážu představit, bez tonika od Garnieru a micelárky od té samé značky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...