pondělí 20. února 2017

Únorové kosmetické novinky

Na začátek vám musím říct zásadní věc - měla jsem narozeniny. To znamená, že tu mám spoustu věcí, které běžně nemívám. Takže únor rozhodně nebude v duchu minimalismu. Ale mám konečně spoustu věcí, které jsem už dlouho chtěla. Třeba pro jednorožčí sprchový gel jsem do dm chodila často a nikdy ho neměli. Konečně se ale zadařilo a i já mám tuhle legendární infantilnost doma! A aby toho nebylo málo, od kamarádky jsem dostala sprchový gel Marshmallow. To, že božsky voní asi nemusím zdůrazňovat.
Od Sephory jsem k narozeninám dostala masku na obličej s lotusem a oční masku se zeleným čajem. Když už jsem tam byla, tak jsem přihodila ještě masku na rty s bambuckým máslem, protože mám pořád suché rty a roll-on na oční okolí. Myslela jsem, že nahradí můj milovaný benefití Puff Off!, ale to se nekonalo. Upřímně mi přijde, že gel absolutně nic nedělá a i když nestál moc, i tak to byly naprosto vyhozené peníze.
Nový Tangle Teezer jsem potřebovala jako sůl, protože můj růžový se už rozpadá. Tenhle mě zaujal svoji barvou, je určen pro kudrnaté vlasy (což nemám) a vhodný i na afro (což už vůnec nemám). Vlasy mám ale celkem husté a vypozorovala jsem, že tenhle má o něco delší štětiny, než ten klasický a česání mi s ním přijde lepší. No a samozřejmě nemohou chybět gumičky Invisibobble, protože jsou nejlepší. A v černé barvě jsem je nutně potřebovala, protože s růžovými se ven moc neodvažuji.
Božský Karl. Jakmile jsem tuhle vůni ucítila, bylo mi jasné, že ji musím mít. Je to svěží a čistá vůně na jaro, už aby co nejdřív přišlo! Také jsem rozšířila svou sbírku Nyx Lingerie o odstín Exotic a Mac o odstín Velvet Teddy. Jak můžete vidět, odstíny si jsou celkem dost podobné. Ale to mi vůbec nevadí.
Krém na ruce ve tvaru sovy a s vůní kokosu je sice vysoce stylový kousek, ale obsah mi nepřijde nijak skvělý. Peeling s meruňkovým pudrem je dárek od Yves Rocher a nádherně voní. A jelikož mi dochází krém na obličej a chtěla jsem zase zkusit něco jiného, vzala jsem si tenhle okurkový od Manufaktury, tak snad to byla dobrá volba.

15 komentářů:

  1. Tangler kefu mám aj ja a je super. Každý by ju mal mať doma. :)

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Vše nej k narozkám! jinak ten parfém si očuchám a rtěnky jsou božský! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí jsem novinkové sprchové gely také stihla zakoupit. Super rtěnka z Macu, také se tam chystám.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že ten sprcháč ještě stihnu!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sprcháč s jednorožcem mají snad všichni :D jinak okurkový krém z Manufaktury mám a jsem s ním spokojená ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krémy z Manufaktury mám ráda, ty mohu doporučit, snad budeš spokojená :) Sovičku už jsem viděla všude možně, ale přesně nic moc kvalitu jsem čekala :/

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Božeeeee, ten jednorožcový sprcháč chcem aj ja, ale neviem ho zohnať :( a toto plyšáka mám tiež, úplne ho milujem <3
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Tak snad sis narozky užila. A ty produkty jsou super.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné věcičky :) ta sovička je rozkošná, ale škoda, že krém nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jednorožčí sprchový gel jsem chtěla i já, ale nikdy ho v DM neměli, což mě mrzí moc, je to roztomilost sama! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Kúpila si si krásne veci, na ten sprcháč z DMka som pozerala, no nemali ho u nás. :/

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  12. Já miluju to balení s jednorožcem ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka do Macu je úžasná!

    Můj blog : estervalcharova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...