pátek 9. června 2017

(Skoro) černobílý HAUL


Znáte ten pocit, když jste na dietě a máte hroznou chuť na dort, ale nedáte si? A pak najednou přijde vlčí hlad a sníte naprosto všechno bez rozmyslu. Tak já se takhle držela s nakupováním. A pak jsem prostě přišla do obchodu a odnesla si spoustu triček. Omlouvá mě to, že basic triček není nikdy dost! A tak jsem si rovnou vzala bílé a černé (New Yorker, 89,-). Pak jsem zahlédla tričko s origami ptáčky (New Yorker, 199,-) a završila jsem to celé černým tričkem s nápisem L'attitude c'est tout (New Yorker, 139,-). No tak hlavně, že jsem si zakázala oblečení s nápisama...
Naprosto miluju šaty z H&M, z loňska už mám jedny celé černé. Takže letos jsem si pořídila ještě proužkaté a puntíkaté (H&M, 299,-). V jednoduchosti je prostě krása!
Abyste ale neřekli, že jsem pořád jen černá a bílá a černobílá, tak jsem si koupila šedou (!) mikinu (New Yorker, 299,-). V barevnosti jsem pokračovala a koupila jsem si  ještě růžové zrcadlovky (Ebay) a růžový perleťový lak na nehty (Miss Sporty, 39,-). No a jelikož do drogerie Teta přišel proslulý kávový scrub od Mark, kokosový musel být můj (Mark, 215,-). Summer vibes!

3 komentáře:

  1. Tričko, okuliare aj lak sú nádherné♥

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tiež niekedy také obdobia, že mám len čierne veci, aj keď si to veľmi neuvedomujem :D
    Musím sa pozrieť, či Mark peeling je aj v našej tete, lebo by som ho chcela vyskúšať.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty brýle jsou moc pěkné a scrub je určitě super :) Jinak černých basic kousků není nikdy dost

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...